Tuesday, August 19, 2008

Yeargh!!!

Ehem... ehem... minggu nyin kemari aku tusah ati nurun ke Kuching nadai sen... Seminggu-minggu aku ngecik ba bank alu nadai ga duit aku masuk. Ari lima aku nurun ke Sarikei ngeluar ke duit ke bisi dia. Enggai aku ngecik balance laban bisi orang bediri belakang aku. Segan aku nadai duit dalam nya. Keluar resit baru aku meda duit aku udah tama. Oye!!! oYe!! semangat aku nurun ke Kuching.

Dua ari kami duai Fred bejalai ngiga barang ke rumah. Pemanjai, peninggi sigi diukur amat-amat laban rumah sigi mit. Barang ke dibeli enda ulih ta kelalu mayuh enggai ke nadai endur engkah.

Photobucket
Gambar agi ba kedai (gambar enda manah laban diambi ngena hp)

Photobucket
Tu Fred milih

Photobucket
Ba rumah tang position tu udah ditukar kami duai Fred malam nya....

Tirai ke ba living room nya diambi aku ari bilik tinduk Fred ba Sarikei. Tirai ke digaga lalu bedau tembu. Tirai sliding door ambi aku ari flat aku ba sekula (enggi aku empu, ukai enggi sekula). Laban ta kelalu panjai dilipat aku mimit di tan ngena penyepit plastik. Lapa deh.... Lekik-lekik kami duai Fred meda gaya rumah digaga kami duai...

Laban ke nadai rengka kena berapi, manduk ai kami duai meli drinking water lalu nuntum butul diri empu. Maya petunggal aku datai, ka ngirup, kami nguntin siti butul digaga ke gelas. Lapa deh. Nya aku bedau ngasoh bala kaban aku datai dulu. Sida rengik-rengik ka datai bbq.... Ila meh enti udah entap amat... tiap minggu bbq tau meh... Hehehe

Photobucket

Kitchen cabinet tu dibeli kami ba 7th mile. Enti masang kediri less RM30. Dua kali jari aku ka telih da maya masang. Sekali maya ngangkut ari moto. Sekali agi maya masang skru. Udah dipasang pintu bisi singit mimit... pejam mata aja meh. Tambah mega tu temporary aja ko ati din... ngelantang diri empu.

Photobucket

Katil aku... yea!!yea!! Jenama biasa-biasa aja... Laban Fred ke sigi diau din, master room dikena ia. Aku ngambi bilik ke lumur dua besai... (sama ja pemesai enggau ke lumur 3 peda aku)

Kami duai ngira belanja dikena meli semua rengka serta belanja bukai. Tekenyit aku udah kami duai ngira. Enda nyangka mayuh amat udah dikena. Tang aku bangga enggau diri empu laban aku selalu dicop apai indai aku nadai duit (selalu bejegau, selalu meli barang sengapa etc etc). Sida bisi meri aku belanja maya aku ngadu ke S&P Agreement suba. Ka dibayar aku baru tang indai aku enggai. Aku enti ulih enggai kelalu ngarap ke sida ia laban ngelama tu pedis amat enti apai indai masuk campur sepi aku.

Baka diatu aku ka hot hot mimit laban indai aku madah ke perabot dibeli aku enda manah. Aku pen enda nemu nama taste ia. Nya dipilih aku enggau Fred laban kami duai ke selalu agi diau dia. Hehehe.... Hot ku tadi. Laban ke enggai belaya enggau ia, aku lari ke atas.

Ka madah ke kita rahsia tang anang madah agai indai aku. Indai aku selalu ngaga peraturan ba rumah kami ditu. Enti ngirup kami bisi gelas kediri empu. Penyapu enda tau engkah sebarang... mesti position ke sama aja-aja. Gari kami bisi cara nusun etc etc... Udah la aku ba Sains Miri suba sigi mayuh peraturan, tambah agi ba rumah... apu... Aku laban ke blacksheep in the family sigi melanggar peraturan aja kerja. Enti ia nganu aku buat bodo jak. Aku enda baka Fred enggau Deb ke skema nya... kuang kuang kuang.... Geng aku, apai aku... Nya alai kami duai nyamai agi enda ngadu ke barang ba rumah. Enti di adu ke legi salah meh... (ANANG MADAH AGAI INDAI AKU!!!!)

Okay... nya aja naka ke sekali tu. Lusa ke KK.... (boring)

10 comments:

chantique79 said...

i like the bed sheet and the sofa..very nice and contemporary

Chris Anakapai said...

hehehe...stidi sofa nya grace...
sigi baka indai nya grace. Mak ku baka nya meh (sshhh...anang nusoi agai iya), ceruwit amat. nti utai dah di sapu kami duai aba ku, kumbai ia nda beresi, agi keresik/bpasir... nya kami duai apai ku ngasuh ia aja nyapu/ kami ngumbaikaki ia nya ke bepasir..hahaha (sand dispenser ko kami)...

hornbill said...

Jen, purple my fav colour... Hehehe... and the sofa, first day aku dah merosakkan kaki ia... Ganas2.

Chris... ila kitai nyadi mak orang anang bakanya enggau anak. Enti ulih... hahaha... sekali meda cerewet agik.

Chris Anakapai said...

hahaha...
aram lepak.bosan amat aku

Indai Dara said...

sigi baka kami ke indai meh nya hehehe aku pan baka mak nuan nya meh ti ulih semua nitih ke utai ko aku laban ka manah ko asai ati jangan mare sigi gaya indai2

Lyana said...

DIY...Fred!

Manah furnitures pilih seduai, rindu meda !

apu..gara2 telatah indai2, sama meh kitai bisi topik ngasuh muai ati geram maya begulai serumpu !!

Anonymous said...

hi Grace, aku dah fdatai ba menua org diatu, iskkk rugi asai enda meli rumah suba, enti enda kak jegit amat kaka belaki kada enda dah meli ruma baka nuan gak aku diatu, asai ke sama tahun tua posting. ehehh beza ia aku maioh utang keliling pinggang.

Anonymous said...

Pama endar saduai Fred dah bisi ngembuan rumah sebuah.

Nadai furniture nya jai gamal deh. Sigi taste indai enda sama enggau enggi nuan.

Apu, Cath, utang ngeliling pinggang? Enda ngawa asal anang nginjau ari sida Ah Long aja!! Tusah Brett laban sida ila! Heheh.

Mama Doyee said...

Geli ati aku ninga sebana nuan pasal indai cerewet Grace. Nyau tekenang ka cerita Monk aku deh. Baka Papa Aqila meh nya cerewet. Aku tu meh indai cincai pelaba aku. Nemu seduai Fred meli furniture neh. Sigi baka urang tuai mata enda sama.

hornbill said...

Andan, Lyana, Puteri, Cath enggau Mama Doyee..

Hehehe... tq..

Indai sigi cerewet. Arap aku ila enda.. hahaha