Friday, August 01, 2008

Rumah....

Ko jaku aku ka ngambi kunci rumah ujung taun tu ngambi ka mayuh agi ari aku ngadu ke rumah. Tang laban Fred berengkah gawa tengah bulan Julai lalu ia semina diberi 21 malam aja endur diau, aku berumban-rumban ngadu ke rumah. Semua utai mesti digaga dalam 21 ari...

Minggu nyin kemari aku ke Kuching ngambi kunci ari developer. Udah nya aku enggau Fred begiga ke lampu. Ari enam masang grille. Maya milih cura grille nya, aku semina nerima mms ari Fred aja. Udah la gambar ke di anjung enda cukup terang. Sengapa aku aja milih....
Photobucket
Pintu tisi... aku enggai kelalu mayuh bungai... lelak ka ngelap debu ia.

Photobucket
Pintu penatai... Aku enggai meda kelalu celum cat... asuh aku dicat enggau cat copper. Terubah ka ngena cat emas tang kelalu terang ko tauke nya.... silau...

Photobucket
Ba jendela.. aku sigi enggai meda utai kelalu becura-cura... pedis pala aku meda serta lelak amat ka nuci... Bakatu nyamai agi... sekali ngelap.

Petunggal aku di asoh kami duai Fred ngiga orang masang lampu enggau kipas. Bedau aku meda baka ni meh gaya rumah nya din... Sari nya maya meli lampu, kami duai ngiga bulb ke 23W serta burak ngambi ke terang laban indai aku sigi enggai ngena lampu kuning. Pedis pala ko ia. Aku laban ke bisi silau (ko tauke kedai cermin mata) sigi enda tentu ulih ngena lampu kuning ga... Ka tiga iti aja lampu kuning dibeli tang aku enda ingat dini alai masang nya. Hehehe....

Agi mayuh rengka bukai ka dibeli... fulus pen majak mimit... Kemisi tu kin baru ka meli tilam. Nama tilam manah neh? Any suggestion?

11 comments:

Aed said...

Area nie mli rumah wai?
myh duit wai...hehehe...

Chris Anakapai said...

Vono maxipedic..worth all u're paying for. hehehehe

hornbill said...

odre... pinjaman nya... bayar ansur-ansur.

chris... okeh... ku servay2 rega ia ila.

Indai Dara said...

kemaia mangkung tiang grace??? hehehe pupuk begadai meh grace nadai alah serentak semua utai (udah ngasai nyu bekikis bulu betis munyi ko lagu urang kemaia aritu bepungkal meli utai dikena ke wajib munyi ko sida laut ia ke sampingannya tau lubah) dinga jaku urang tuai hahaha ko kitai

hornbill said...

nya meh andan..... enti enda ketegal madi aku ka diau dia agi bedau aku meli barang. rega besi udah niki... meli grille aja dah pama amat sepi aku. lampu agi... huhuhu...

daradesa said...

grace area ni tok ba DI ka..lubah2 meh beli ke penting jak dulu kemaia mangkung tiang hehe

hornbill said...

Dara.... meli barang ke penting meh dulu tu. Ke bukai nya nganti kita meri prisin maya mangkung tiang. Ngeh3x. Ba area tasik

chantique79 said...

dini nuan meli rumah grace? manah lah agik single dah bc rumah. nama jenis beli nuan semi-d kah?

hornbill said...

DI ba Unimas. single terace corner. Siku ku ja mayar Jen... nda mampu meli semi D

chantique79 said...

manah meh nya..agi single meli property. nama ka mindah ke kuching pia? pindah nuan manah g nie nemu bc temu insur ila.heheheh.. bisi kaban engau bergulai

hornbill said...

Dah minta transfer pen tapi enda lulus... ish...