Sunday, August 31, 2008

Ngeruh Ai

Taun nyin kemari aku konvo kediri. Taun tu menyadi aku konvo 8 iku kami sebilik nurun. Suba laban ke fobia ba airport (airport Kuching ulih sesat, airport Sibu salah tama jamban laki) minta ambat Empidan ba LCCT. Udah nya bai Empidan raun ke Genting.... hehehe...

Cukup lelak mai bala mayuh sepi aku. Orang tuai agi... macam-macam utai enggai diempa. Nemu aja meh enti ba pasar besar ni bisi orang bejual ke utai empa baka ba pasar Sarikei. Ka ngiga kedai ke bisi nyual telu masin, nyau abis kedai makai ditama aku. Ka pen enggai, bala ibu, indai diri empu. Bedau agi maya meli barang... aku nyau bebai ke shopping bag ke besai ari siti kena ngangkut barang dibeli sida ia. Indai aku mansang mai siti beg... pulai mai 4 beg. Apai aku enggau Fred sigi ari ke terubah enggai enggau sida bejalai. "Nya aku ke enggai enggau dehhh..." ko Fred meda mua aku tension datai ba hotel.

Kasih ga meda petunggal aku enda kala dibai raun. Nasib ga petunggal aku ke sigi gawa ba KK bisi moto mai kami bejalai ari siti. Tambah agi maya nya sida ke tuai udah ba UMS magang enggau Fred konvo. Bala kami agi tinduk ba hotel. Udah nya raun-raun ba Tamu Gaya, makai mee ba Kingfisher.

Photobucket
Aku enggau sida Fred ngeruh ai begambar. Jubah laban ke sigi dibeli diangkut aku ke KK. Hehehe...

Ila nyambung baru. Ka pulai ke Ulu Serikai...

4 comments:

Chris Anakapai said...

hehe..sigi baka iya nya grace nti bejalai ngau org tuai. Mayuh amat ragam...pasal shopping, haha, mak ku pun bakanya..hehehe

chantique79 said...

congrats to you

Anonymous said...

Lawa kita, konvo aja2.

Tahniah ngagai menyadi uan

Bisi dibai nuan meda jelu ba Zoo Lok Kawi bala raban nuan sigu?

Empidan.

hornbill said...

Chris... kitai pen bakanya pelaba aku... hehehe...

Jen... tq tang ukai aku ti konvo

Empidan... bisi aku agai Lok Kawi