Monday, August 11, 2008

Pengerami Nikah Cath enggau Brett

Wahhhh!!! Dalam 24 jam mayuh amat utai nyadi. Aku nurun ke Sibu enggau Sula pukul 2 ari enam tu tadi. Datai din kami duai lalu check in ba Premier Hotel. Nganjung barang ke bilik lalu keluar baru ngagai Sanyan... shopping. Laban ke lapar kami duai makai mimit ba Sushi Tie.

Photobucket
Lapar... lapar...

Photobucket
Lapar amat Sula tang mesti begambar dulu kena beblog

Udah nya kami duai mandi lalu begari ka nurun agai makai pengerami nikah Cath. Laun mimit kami duai laban ke black out ba hotel. Datai din sida Cath sigi udah tama duduk ba mija. Sorry Cath laun… tang manah ga laun, lalu duduk ba meja depan aku, Sula enggau kawan Cath siku ari Pakan. Hehehe…. Enti aku tumu aku rasa sigi duduk belakang aku.

Photobucket
Cath enggau Brett benung melah kek...

Bendar aku ngiga sida Puteri. Kena lindung tiang sida empat menyanak. Semadi aku meda Duncan nya baru aku tepeda ke Puteri. Sida udah nya duduk ba mija kami. Lalu meriah mija kami laban ulah Duncan seduai Denice.

Photobucket
Jenkins' family enggau Campbell's family (betul spelling nama kita tu Puteri?)

Photobucket
Duncan ti sigi rindu makai kek... ari pun ati nanya kemaya ulih makai kek...hehhee

Sekumbang ke makai enda nemu berapa kali black out. Nya Duncan komplen laban tiap kali black out, bunyi speaker dikumbai ia balloon meletup. ”I dont like that popping sound”

Ku meda mija ke semak kami bala cikgu-cikgu ari sekula Cath enggau sekula apai ia. Nyau asai ke makai dinner Hari Guru ja… hehehehe… Anang nganu Cath….

Photobucket
Enda kamah gaun di kena indik aku Cath? heheheh...

Udah begambar kami duai Sula pulai ke hotel. Meda agi tumu kami duai duduk dulu ba Bamboo House. Aku sms ngagai Cath tang ia nadai madah ke diri ka datai. Udah ai abis… kami duai pulai ke bilik lalu tinduk.

Kira-kira 20 minit ku dah jenak tinduk, handphone aku munyi. Cath telefon mai ngagai Bamboo House baru. Dalam ngantuk ngantuk kami duai Sula ngena t-shirt ke dikena tinduk nurun baru ngagai Bamboo House. Semadi ke nuan meh Cath… Enti orang bukai sambung aja aku tinduk. Hehehehe………

Photobucket
Mai mua agi ka tinduk...

Photobucket
Kemaya meh agi ulih lepak baru neh Cath?

Photobucket
Ryan kawan Brett. Mayuh amai peminat begambar enggau ia malam nya...

Nyau tutup Bamboo House baru kami lima pulai. Datai di bilik enda ulih tinduk agi laban udah lepas maya tinduk aku… Bendar mejam ke mata baru tinduk…. Tang dani pukul 5 laban ke dah teleba dani ka nurun sekula. Lalu ga enda ulih tinduk baru.

Tumu pagi Puteri sms mai breakfast tang laban ke udah janji enggau kawan kami breakfast di hotel aja.

Udah nya aku enggau Sula ngiga kain kena ngaga tirai ba rumah aku. Lelak amat berunding ke tirai nya… Ujung-ujung aku meli tirai purple…

Pulai meli tirai kami duai belelak di bilik aja nganti ke pukul 11:30 makai tengahari enggau sida Puteri sebilik. Kami makai steamboat ba Shabu Shabu seberai Premier. Enti bisi Duncan enggau Denice sigi enda kala enda ketawa aku meda seduai ia. Aktif amat.

Photobucket
Nyau bepeluh-peluh kami berapi..

Udah makai kami duai Sula pulai. Ngetu enda lama ba Farley. Udah nya ia mupuk ke Kanowit, aku pulai ke Pakan. Ari ujan lebat..... laun aku datai di Pakan.. Pukul 3:30 baru datai lalu tinduk buntau.

17 comments:

Chris Anakapai said...

ooo..
haha, nya gambar artis ke faymes malam nya neh..hehehe
lelak amat, kaki asai ka putus bejalai..ka belelak tumu kenu malam tadi, sekali enda ga nyadi...
hehe

chantique79 said...

hi grace nama rita? nemu nuan indai tua ngelala pangan diri?

chantique79 said...

dini alai nuan meli rumah grace? ba kuching kah? dini area. enti mindah ke kch ulih kitai bertemu dudi ari

hornbill said...

Chris... aku betemu enggau parent di ba ngiu kee lemai kemari..

Jenn.. aku ke Kuching this coming weekend. Indai tua skulmate ka apa? E... what a small world.

Asa ati kami duai Puteri meda bala kita nadai.

Chris Anakapai said...

grace,
apa ngau mak ku dating nya..hehehe

Lyana said...

grace,
Enggau nuci mata ga, sepadan endar geng nya ney, macam pinang di belah dua!!

Euhhh...ni maya nuan deh Grace?????

Anonymous said...

Wah, dah publish gambar! Enggi aku alu bedau, internet connection ba hotel sekejap bisi sekejap nadai!

Pulai tu lagi enda tau enda bediet! Nyu buntu gamal ba gambar!! Adui!

chantique79 said...

chris..mak aku cousin engau uncle saba. tanya nuan aya saba. Mak aku ngelala indai nuan lah.kemaya ke kuching madah aku..call aku .email me at jennica_tina@yahoo.com

hornbill said...
This comment has been removed by the author.
hornbill said...
This comment has been removed by the author.
hornbill said...

Chris.. mak nuan dating ngau boyfriend ia meh...

Lyana...nulung ngiga ke aku. Hahaha.. nda nemu ngiga kediri baka Cath nya aku tu. Kumbai aku datai nuan malam nya.

Puteri... hahaha.... baru dua bulan ba Sarawak neh. Ila aku nginjau gambar ari nuan.

Jen... Unlce Saba cikgu saba nya ka? okay... aku email nuan

Chris Anakapai said...

Grace,
mak ku madah ia bisi jumpa nuan gak masa ia dating..hehehe

Jenn,
ya kah? oooo... i'll ask me mum

chantique79 said...

au cikgu saba. dini ya ngajar diatu? lama aku nadai temu ya

hornbill said...

Chris... kemaya tua ka dating?

Jen... di Sungai Paoh ia... ngajar English enti enda silap aku

Aed said...

grace, anang irau...malam tu aku nulung d besampi bulih calon...ang ke blh laki tusah blh bf iban pun nyau tusah kemaya hari tu*sigh*...ni enda pia mayuh ke tak pelik2 pendiau...nn pun nemu ulah nembiak kemaya hari...

Chris Anakapai said...

anytime..tau ja dating...ke sibu pun tau
hehehe

hornbill said...

odre.. tima kasih ke sukung nuan. Hehehe...

Chris... nganti ku free ila ku call dik.