Wednesday, August 06, 2008

Lokan Tunu

Bakani kita selalu manduk lokan? Kami sebilik ta jarang makai lokan tu. Tang minggu dudi nyin kemari aku bisi meli lokan lalu nguji nunu ia. Nyadi aku kala meda orang ba Sabah din nunu ngena zink. Bendar aku ngiga zink ba rumah tang laban ke udah dijual Fred ngagai kedai recycle... nyau nadai agi zink enda diguna ba rumah dia. Nyau puas-puas ditunu aku bakanya terus. Suah meh kami duai Ibi ngidup ke api laban ai lokan majak naya...

Udah mansau... lalu diempa enggau sambal. Nyamai ga... hehehe.. tau nguji kediri.

Photobucket

6 comments:

Chris Anakapai said...

ish..best amat lokan nya grace...ila nyadi menu BBQ kitai auk..hehehe

hornbill said...

Okay... sedia ke zink

Pat said...

shalom grace..

aku nguji deka ninggal ka mesej ba msjbox nuan tadi.tang, udh expired..wakakaka.

kenu ko ka dipansa aja blog nuan tadi. pemuas nyerungkai utai di blog nuan, nyau rindang ga ati. pengujung ia, baru aku nemu diri ngelala nuan. hihihi..nda ga aku, nmu nuan agi ngelala aku tauka enda. nuan tau ga nyenguk2 ke pala ngagai blog aku..hehehe..

mupok dulu.GBU

Indai Dara said...

sup aja nyamai meh lokan nya Grace apuuuu nyu nelan riur tetenguk lama amat dah nadai belaya engau lokan. Diatu mar amat lokan agi diau di limbang kelia kala engau urang ngiga rindu ga ti tetemu ka bebesai. Agi kelia ama ngabang ari raya agai laut di menua limbang sigi sedia perut makai kari lokan "enda nyamai amat" hehehe

Akituai® said...

huhuuu... nyamai amai lokan tunu nya...

hornbill said...

Enti ba Sarawak tu kerang ke mar amat nyau datai RM 10 sekilo...

Aki... ulih makai lokan enti nadai ngeli ka? hahahah...