Wednesday, August 20, 2008

Ikan...

Aku pen enda nemu kemaya aku ngambi gambar tu tang laban manah dipeda enggau nyamai diempa nya aku mansut ke ditu.

Maya tu suba kami bisi ngetus ke pegung sida ibu aku. Udah ditus bala kami lalu berengkah meh nangkap ikan ke low IQ. Ke tinggi agi IQ nemu ngelepas kediri taja ngena pukat. Ibu aku enggai ngetus ambis laban sayau ke anak ikan.

Photobucket

Nemu nyala kita? Aku enti nadai orang tau ga dikenyadi ka. Hehehe... Nadai ga tentu ngerembai amat tang ulih nangkap ikan ke low IQ. Kadang-kadang enggau aku empu tama ke ai...

Photobucket
Errrmmmm.... nyamai amat tu enti diempa enggau sambal.... Udah nya irup ke ai nyur. Akai dai...

7 comments:

Anonymous said...

Mehiur aku tetenguk ka makai tunu ikan nya.

Kakaka engka amai low IQ ikan enti ulih tama jala enda ngerembai.

Empidan

Indai Dara said...

puhhhh neh naka meh penyamai ikan tunu nya empa benung angat iskkkk meriur tetenguk meda

Chris Anakapai said...

pehhhh....
nunu ikan nda ngangau..aku ka aja terjun ke pegung nya deh...hehe

Lyana said...

Makai ikan rajin, asuh nangkap lansang, megai ikan agi idup...ahh geli..beurkkkk!

Anonymous said...

Amat munyi ko Empidan, meliur meda ikan tunu!! Aku sigi minat makai ikan.

-f-l-o- said...

Tension aku meda gamal ikan nya. Aku tu minat makai ikan meh Puteri.

Grrrrrrr.... nyau sampai Sekotlen tu bau ikan tunu nya sium aku. Hehehe.

hornbill said...

Empidan... ngerembai ga mimit. Hahaha

Andan... nyamai amat empa enggau kicap, cabi, ai limau...

Chris... bisi ari ba pegung tisi rumah aku ulih meh tua prektis nyala.

Lyana... aku geli ke ikan sadin... baka ular... ecak..

Puteri... sedap neh?

Flo... nama ikan kita ba sekutlen din?