Wednesday, August 13, 2008

Hari Pengada

Gaga agi ati nyambut ari pengada taun tu laban ka mimit aja orang ke sesebelah tu nemu. Enti enda tensen ninga orang wish Happy Tua Day.. tau ka ... eee, tua dah ko ya

Apai aku call ngasoh pulai laban mummy ku ka sponser makai. Aku madah aku lelak, mayuh pengawa. Kertas jawapan mesti ka disemak sebedau kemisi.

Taja nadai kek taun tu enda baka taun taun dudi nyau sampai dua tiga kek tang ati lantang agi. Nya alai aku lembau mimit ka pulai sari tu... dibeli ke sida indai aku kek legi...eeee.... lelak amai ka nyepu dian ngemayuh mayuh nya.... Enti Duncan enda ngawa sigi ka amat nyepu dian. Aku madah ila aja meh celebrate nganti Boy bisi ko aku...

Tengah malam Julia message ngasoh aku ngaga bbq ba Kuching ujung minggu tu. Nama meh utai kena bbq ba rumah aku din... tilam aja udah dibeli madi aku. Hahaha....

Ujung minggu tu ke Kuching ka betemu enggau bala sida Julia. Aku agi ingat maya belajar suba sigi betankan tankan ari pengada kami segeng keras. Ari ujung bulan 7 ngagai bulan 9.... abis duit PTPTN dikena meli hadiah enggau birthday cake. Selalu agi kami ngaga combine birthday party awak ka jimat belanja. Endur celebrate nadai ngira alai... kala sekali ba tisi jalai... sut!!! Laban ke lapar enda ulih nganti pulai agai kolej.

Kala ga sekali sanggup ngambi geng siku ba Rajah Court pulai enda lama ke kolej laban ke enti celebrate mesti semua bisi.... Maya nya geng kami nya bisi function ba Rajah Court. Kami ngambi ia sekejap tengah malam nya enggau kami nyepu dian. Udah nya anjung baru ke Rajah Court. 3 iti motosikal kena ngambi ia... indu magang-magang. Pagi siti ditemu bala sida ke laki lalu diceramah orang bala kami.

Lucu amai ga maya sekula suba. Diatu enti betemu enggau bala sida Julia, Sula, Simba, Pudun, Dott enggau bala bukai sigi nadai kala ngasai ke diri udah tuai mimit. Asai ke baru tama matrikulasi belama-lama.... Enti betemu cerita ke sama ditusi... agi meh lekik lekik ketawa.

Diatu selalu agi kami sebuat betemu laban jedun tiga iku nya ngambi master ba Kuching. Simba konvo taun tu... Pudun enda semaya konvo... kasih tudah tuai... lalu bedau tembu-tembu tesis ia laban lecturer ia nya pen belajar baru.

12 comments:

Indai Dara said...

selamat ari pengada agai nuan grace ukai tuai nya grace mina umur nambah aja hehehe (baik kita agi biak 20haaaaaan aja kami tu nyu 4ohannnnnnnn nyu berasai mai tuai hahaha anang ngira numur ko orang hehehe (kena ngenyamai ke ati diri hehehe)

Chris Anakapai said...

Happy birthdayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

Lyana said...

Bonne Anniversaire, Grace!!

Eh, sama ari ngintu b'aday enggau girl no.2 aku nuan. Nyamai meh ngingat ke nya.

p/s: Soyez heureuse!< Be Happy :) >

Anonymous said...

Selamat Hari Pengada Sigu.

Enti enggai nyepu dian & melah kek, Lukan ga tunu, kena nganti ia.

Kirim salam ngagai sigu Julia ila.

Empidan

chantique79 said...

happy birthday to you .berapa umur nuan wai?

daradesa said...

happy besday grace..

hornbill said...

Andan... lembau ka ngira umur agi.

Lyana... mayuh amat orang udah ditemu aku sama birthday enggau aku.

Chris... happy birthday ja ka? Nadai bbq ke aku? Hehehe

Empidan... majak mayuh dian ka disepu.

Jennica... born 1980 (wargh!!! )

Dara... tq tq

Aed said...

cikgu grace...i know u hate tis...but i hv 2 wish u happy belated bday...may GOD bless u!!! muahh....but u're still young ba...mcm anak mit,koz d kecik ari aku...erm minta gula2 koz dh bodek d kecil...jst kidding~

Chris Anakapai said...

BBQ?
nganti penatai nuan meh..hehehe

hornbill said...

Odre... nadai ngawa enti wish diserta ke enggau hadiah sekali.. hahaha...

Chris... taja cath nadai enggau agi... aku ulih nyangkung ia.. hahaha... riak... riak...

Chris Anakapai said...

nuan udah datai d menua? ahaks..ngalu aku kitu la...
aku kediri ja nguan rumah, parents ku dating ke KL

hornbill said...

Chris.. aku dah ba rumah