Monday, March 24, 2008

Ngabas madi aku

Seminggu aku nadai. Aku enggau madi indu aku ke KK ngabas madi laki aku. Ke batang endar kami nganjung sijil ia ti original kena ia interview. Mupuk ari empat, pulai baru ke Sarikei kemari.

Kami duai tinggal ba Mandarin Hotel ba Gaya street. Terengkah aja ba KK terus kami bejalai-jalai enggai muai ari. Rugi... tambang aja udah nyau ka seribu.

Photobucket
Makai puding kelapa... semak enggau politeknik area tu.

Malam nya laban kelalu lelak enda nyadi kami bejalai. Ko jaku ka makai ba Pasar Filipin.

Tumu pagi kami makai mee ba kedai cina semak hotel. Madi aku (DB) komplen enda nemu ngoder laban semua menu enda ditemu ia magang. Hehehe... Fred meh ngoder ke kami duai. Udah nya kami bejalai ngagai muzium. Bisi meda tulang ikan paus ke mati ba Pulau Gaya tang enda ulih ngambi gambar ba muzium

Photobucket

Pulai ari muzium Fred ngeleka ke kami duai ba Sinsuran laban DB ka meli kain... Udah nya kami bejalai kediri ngagai KK Plaza, kedai mutiara, sebelah area pasar Filipin sampai ke Centre Point. Nyau penat bejalai kami ngetu enda lama ngirup ai nyur.

Photobucket

Naka tu dulu. Minggu baru aku nyambung pejalai kami semadi

2 comments:

Indai Dara said...

ewahhhh cuti0cuti malaysia neh grace- amatnya kala ka dah datai

Anonymous said...

Bisi makai lukan tunu?


Empidan