Tuesday, March 11, 2008

Ari Nanga Latak Ngagai Mayau

Tu penudi ia aku nulis pasal pejalai kami ngagai Nanga Latak sari nya. Kami pulai ari satu minggu nyin kemari. Aku laban ke enda nemu pulai pukul 8:30 pagi nyau berumban-rumban ngemas barang. Tang bala anak mit ke seapartment enggau aku sigi udah di asuh aku mandi enggau bekemas. Kaban aku bilik sepiak pen enda nemu pulai tumu laban sebedau nya sida madah pukul 9:30 pagi mupuk ari Kajang. Nyau enda mandi bala anak mit ba apartment ia.

Kami raun dulu ngagai Putrajaya.. mansa upis sida Empidan... Udah nya kami ngagai Nilai 3. Nyau berumban ga kami meli barang laban bilun pukul 2. Datai din kami betemu enggau sida ari Sabah.. bilun pen sama pukul dua tang sida dulu agi datai ari kami.

Amat ga, nda ingat aku becerita...pagi nya benung aku kisuk beradu ke barang enggau anak mit bisi cikgu siku ari Lahad Datu mai aku betukar baju. Ka berat ga ati aku laban taun nyin kemari aku dah betukar baju enggau Sabah. Nyau berunding ga aku udah nya... aku nadai kala meda ia sebedau tu, engka ia baru enggau. Enti aku enda betukar mayuh amat baju aku ke sebaka ba almari aku. Tambah mega sigat diri ga gamal cikgu nya deh... peh!!!! Ari sida ke baru datai dikumbai ia atlet aku.... lama ia meda aku (ukai prasan). Udah ia nemu aku 'sigu' enti kami betemu ia sigi nanya belama. kehkehkeh....

Photobucket
Bala anak mit lebuh meda Datuk M Daud Kilau sida buat de' jak laban enda ngelala. Udah bala pengajar madah ngagai sida.. lapa deh, nyau berebut ka begambar. Nembiak sekula aku best agi. Datai ba sekula madah ke diri betemu enggau Mat Kilau. Kasih....

Photobucket
Aku duduk semak Ancis enggau Glenn. Nyau berebut seduai ka duduk ba tisi. Patut ia aku ke empu penuduk nya. Nya aku ngaga syarat seduai mesti betukar-tukar. Maya take off Glenn duduk ba tisi, maya landing Ancis. Enti enggai betukar aku duduk dia enggai meri seduai.

Photobucket
Tu Nurul... sigi rapat enggau aku laban ke paling mit enggau 'fragile' antara sida ia. Enti nepan bas sigi mabuk berari. Maya nepan bilun tumu aku nyedia ke plastik taja ba bilun bisi travel sickness bag. Ia tu lucu enti bejaku... mancal. Ba bilun maya pulai ia nyau enda mabuk agi... nyau ulih bejalai ngagai jamban. Enti ngelama tu enda datai 10 minit udah duduk tisi aku minta urut pala.

Nyau ka landing kami ba Kuching, tayar bilun udah pansut, lampu ba padang bilun ulih dipeda, sekali ngasai ke bilun niki baru ke atas... Anti aku nikal baru enda ga bilun nya bepusin. Nyau kelama baru pilot madah kami terengkah ba Sibu laban kudi balat amat ba Kuching. Gaga asai ati laban enti ulih kami ke ari Sibu, Sarikei enggau Mukah ka ngetu ba Sibu aja tang datai ba padang bilun Sibu, sida madah barang kami enda ulih dipansut laban kami grouping. Nikal baru meh ke Kuching... aiseh... Nepan bilun baru cikgu, ko aaaa.... Gaga sida nepan bilun baru ari Sibu ke Kuching.

Ari siti baru kami pulai ke menua diri empu ngena bas. Lelak amat... aku tiga ari udah nya tinduk aja2 lemai.

2 comments:

Anonymous said...

Sinu & rindu meda anembiak sigu. Ngasaika diri terubah bai Pengetua aku mula-mula raun ka Simanggang kelia munya.

Lapa sigu Grace enda ngaga 'posing maut' enggau Daud Kilau & belagu Gila judi?

Nasit Daud Kilau enda ngena tanchut merah, baju gadung & tie kuning.

Empidan

hornbill said...

bisi begambar deh tang enda dibantai ditu