Thursday, March 13, 2008

Baka ni pemutus SPM kita?

Aku enda nemu pemutus SPM udah pansut semadi kaban aku nganjung sms. Kami sebilik nadai ngambi SPM nya alai aku enda tentu nemu.

Kemari aku enggau madi aku nganjung baucer sijil simpanan premium ke diberi Yayasan Sarawak ba BSN. Aku meda mayuh amat bala sida nembiak bebeli ke lumur pin. Meda bakanya aku lalu sms ngagai bala nembiak aku nanya udah meli ke bedau...

Udah meli lumur pin kita kena apply tama ngagai universiti tauka politeknik? (laban aku enda nemu lumur pin ni ke dibeli... sebut aku U enggau Poli aja meh)

Enda lama udah nya siku malas munyi tu...lumur nama utai nya?

Lumur kena kita apply tama ngagai universiti online.

Nama enda madah ari suba... mesa ni ga nya.


Maca saut ta baka nya lalu aku hot... ngelawa ke diri nyaut aku... Lumur pin pen enda nemu. Bekali-kali bala sida bahagian kaunseling madah maya perhimpunan. Sigi ga pending kebukai. Dibalas aku baru meh sms nembiak nya tadi. Hot amai aku.... Enti bisi ba mua aku sigi tekong aku kening ia nya.

Pagi tadi udah PTK aku meda pemutus peresa bala sida ke sigi rapat enggau aku.... Nya aku meda pemutus nembiak ke bersms enggau aku sigi enda layak tama Pom 6. Tudah tuai tu sigi ka kurang-kurang agi meh tang nemu ga gawa mimit-mimit.

Kasih meh bala nembiak ke enda tentu nemu ngatur ke diri. Pengelama aku ke nganti madi aku ba BSN, nadai siku nembiak ari sekula aku bisi meli lumur. Ke mayuh agi dipeda aku bala kami ke sipit mata.

2 comments:

Chris Anakapai said...

sigi baka sekeda nembiak.
beli' sumbung...
baru pulai beganjuh ke kch aku tu. bedau nyau lelak...
ila kita masu 'abbie'..hahha

hornbill said...

ku masu cermin ia ngena ai kola eh... hahaha