Friday, March 07, 2008

Berita Ba Nanga Latak

Mayuh amat cerita aku tiga minggu sekumbang aku ke nadai ayan ditu. Dua minggu aku ba Santubong din... nyadi juruiring nyaga nembiak. Taja dalam surat aku nyadi juruiring tang aku selalu dibai bala jurulatih enggau ngelatih nembiak... kena buli. Tang nadai ga pengawa aku... nyamai agi enggau sida. Semadi aku lelak amai baru aku enda enggau. Ni enda... aku nyau 24 jam enggau bala nembiak. Nda adil..nda adil...

28 kami ke Nanga Latak... Empidan lalu besemangat amai ka mai aku raun ba Putrajaya ngena BET 2*** ia... seh. Kami diau ba Taman Tenaga Kajang. 29 pagi kami ke Sekolah Sultan Alam Shah nguji ke laluan endur belanda. Sempat ga aku bejalai-belanda ba Taman Botani... Lemai nya baru sida kaban ari negeri bukai datai. Baka selama... Sabah enggau Labuan sigi diasuh diau ba endur ke sama.

1 pagi kami ka belatih baru tang ari ujan sepagi-pagi... Pulai ngagai endur diau, tinduk makai bejalai ba sebelah Kajang. Malam baru diting enggau Empidan... Makai roti canai ba kedai mamak.

Pagi 2 ari bulan kami betanding. Keseluruhan Sarawak lumur dua alah laban Selangor... Taun nyin kemari Sabah lumur satu tang taun tu sida lumur 4. Faktor ia : laban taun nyin kemari rentas desa, mayuh bukit enggau babas. Bala sida ke enda burak nya sigi enda tentu tan niki bukit nengah babas... Nya alai Sabah enggau Sarawak selalu menang. Tang taun tu ba jalai alun...
Photobucket
MSS Sarawak... agi idup agi ngelaban...
Photobucket
Bala nembiak pengajar...

Lemai nya kami raun ngagai Nanga Latak. Gaga amat sida ke mit meda KLCC enggau KL Tower.

Photobucket
Alah anak mit bukai laban sida tu. Lapa deh.. berapa ari ati mai raun ngagai KLCC... datai din nyau lelak ngibun sida ia...

Photobucket
Tu selipar kena sida bejalai ba Nanga Latak...

naka tu dulu.. ka belelak..pagila ngundi

7 comments:

Anonymous said...

Kasih deh, arap ke sida belajar bebendar lalu ngambi bisi motivasi meda menua orang ke manah nya. Apai ku suba baru ia ngajar ba ulu din meli selipar ke anembiak mit ia, maia ke langkwai, ia meli baju murah ke anembiak ia. Kasih meda sida ia ke mit, ke tandas pun nadai selipar, jako Melayu pun enda nemu, ditanya nama reti disiplin pun sida enda nemu. Kasih sida, bangsa Iban empu ngajar din pun enda ngajar bebendar. Ukia kak nyalah ke cikgu, tang nya meh realiti ba alai apai ku ngajar, ukai kak dipeda org manah, tang simpati enggau sida.

Indai Dara said...

bc anak aku mai meda laban kaban ia ka bc engau tang aku buruj enda nyadi driba, ti nda bc bepansa engau nuan grace hehehe. kasih tudah ka pan enda nya ga utai kemisi tudah ( nda ngawa bala indun n bangla ngena selipar bakanya meh lepak belah klcc maia cuti - penuh taman nya endur sida)
munyi ko cuthess ngicha ka pejalai sida kia meri sumber inspirasi kena sida ngubah pengidup sida dudi ari (ngasai ka ba diri empu tu)

hornbill said...

sida ke mit ngena selipar tu... ke udah dara bujang nemu ga ngena ke gap agi. nyau rauh2 sida lebuh maya tepeda ke KLCC dalam bas.

Anonymous said...

Aku selalu meh ngena selipar baka nya enti lepak kediri di KL ditu, ngambi sama stindit enggau bangla & indon.

Uji enti pengajar ulih ngiga plaster kena malut kaki anembiak iya, bulih sida no 1.

Empidan

hornbill said...

stidi d empidan... hehehe.... enti dibeli ke plaster enggai meh sida ngena.. licin ko aaa...

nyau aku ke dirara sida coach ari negeri lain meda ngelak ka atlet ngena kaki manuk... aku buat bodo jak ... "cikgu.. jalan raya sana banyak batu tajam, takut kaki budak cedera.." ihh... anang ke batu.. duri ridan, duri mulung pen enda tama ngagai kaki sidanya..

Anonymous said...

Teringat aku ke student aku ari Pakan n Julau mulai 2004 sampai tahun lepas. Merti amat student Pakan n Julau, barang ko cikgu nadai nemu ngelaban, hormat guru. Aku form teacher sida Edward Geranja, sida clement gelegan, Margaret sedah, ni nda sinu ke meda sida manah amat enggau cikgu. Peda bala sida ke mit agi ba Pakan,dah besai agi pindah ke bukai belajar. Ni nda kasih, aku nemu latar belakang sida kelebih agi enggau ngadu ke sistem maklumat murid. Bisi ke anak yatim, and dijaga akek inek.Enti student ari SMK B.B nadai jako kak mending ke cikgu, ngumba kediri pandai.

hornbill said...

enti bisi ke mancal pen bala nembiak pakan... mimit ajak... ketegal kelalu disangkung apai indai.. lack of knowledge for higher education, nadai apai indai... salah didikan.