Sunday, March 09, 2008

Nanga Latak 2

Beguai-guai aku update blog aku tu laban Empidan madah ka maca lemai tu... Aku agi buntau tu laban malam tadi laun amai tinduk nganti pemutus sida ke bepilih. Nyau lelak aku nganti ba mua TV, fred madah manah agi ngecik ba internet. Amat mayuh bala bloggers malam tadi nganti pemutus ba internet. Empidan enda tinduk ko aaa.... Nama indai tuai bisi pulai boss?

Nyambung baru cerita ba NL tu rutai. Maia sida nembiak benung bemain ba taman KLCC enda mukai-mukai ujan ari. Aku lalu ngasoh sida belanda tama ke dalam. Benung aku ati begiga enggai ke bisi bala tinggal dia ujan majak lebat. Bisi dua iku anak mit agi nganti aku. Kami tiga lalu beteduh ba langkau mit siti. Nadai sempat ka lari agi.

Meda ujan nyau enggai ngetu-ngetu kami tiga belanda aja meh tama ke dalam... nyau jempuk. Kasih amat aku meda seduai ia. Aku mai seduai ngagai jamban ngena dryer ba jamban. Lapa deh.... gaga amat seduai bekindu ngena dryer nya... Enggau aku sekali meh. Kapa orang NL enda meda ulah kami tiga. At least kami nemu ngena dryer ba KLCC. Enti sida berujan ba babas nadai sida nemu ngidup ke api kena bekindu... nye!!!

Photobucket
Kasih tudah Nurul enggau Julia nyau jempuk. Bai aku makai ba food court atas din... ai oren kongsi nya pen enda abis.

2 comments:

Anonymous said...

Indai tuai ka, aiseh!!!! nadai jaku nya.

Aku buntau nganti pemutus undi calun favourite aku ba Kuala Terengganu "Tuk Maimun YusuF"

Empidan

hornbill said...

Aiseh.... Boss... enti agi single mayuh indu dara kami ditu deh. Malu2 pulak...