Sunday, April 06, 2008

Anang guai...

Lama aku udah nadai update blog aku neh... Bisi siku dua orang komplen blog aku enda di update. Ukai nama ga... bisi pen post nadai meh orang ka komen... hmmmm....

Sibuk aku minggu tu. Inik aku tama spetal betu ba kaki. Ko jaku nunu (open burning) kena nanam jagung. Sekali datai ribut lalu mau api tudah tuai. Benung ka ngerara api, selipar nyau putus. Kira ke sebulan meh enda ulih bejalai pelaba aku.

Ujung bulan 4 aku enggau orang Kursus Biro Tatanegara.... Bendar amat aku begiga ke baju burak enggau skirt celum. Abis pasar Sarikei endur aku ngiga skirt celum. Ujung-ujung skirt indai aku maya ia agi slim suba dikenyadi...

Photobucket
Gambar fred maya makai ikan tunu ba pasar Filipin

Photobucket
aku enda nemu nama utai tu... siti ari utai ke tumbuh ba tasik... buah lada tasik

Photobucket
emmm... nyamai amat

6 comments:

Anonymous said...

Ha tok bisi komen deh...haha

Nama berita? Ngarapka gerai meh kitak.

Updatelah selalu2...

daradesa said...

erk..bisi update nadai komen neh sama meh nya..nadai ngawa wai tok aku komen haha..eh 'buah lada' laut nya tau dempa ke?? bakani asai ya?? baru meda tudah aku tok wai sakai mai..

Ruis Jugah said...

ikan nama nya you? look nice :)

Anonymous said...

Nya orang enda ngasuh muai baju nipom sekula suba. Enti enda, bisi ga dikena Kursus BTN.

Anonymous said...

Enti ka pass cemerlang, terbilang & gemilang kursus BTN, anang buruk dani pagi & mesti rajin datai kuliah subuh ila cigu.

Baju nipom ka curak putih kena sekula suba, tau giga & recycle kena kursus BTN.

Aku nyadi peminat setia, meri komen ba blog cigu, kekeke.

Empidan

hornbill said...

hello eberibodi... lama nadai ngabas blog diri uuu....
Mac.. Jaku iban at last.. hehehe
dara... masin amai asai ia.
Wis.. empa aja..ikan tasik
Empidan... terima kasih boss. Lama enda nganjung sms.