Monday, November 28, 2005

Lelak amat

Baru datai ari Kuching aku. Lelak amat laban berengkah ari Hari lima aku mupuk ke Kuching, lemai nya lalu bejalai enggau bala bakih, nguntin buk, lelak buk panjai. Malam nya Simba seduai Pudun datai ke rumah aku ba Matang... bisi berandau mimit ko Simba. Udah tembu berandau kami empat Ulau ngagai Siang-siang Matang, makai malam. Benung makai dia Ezra, kaban kami ti bansa Penan sms aku... madah ke diri merajuk laban aku datai ke Kuching nadai ngabas ia.

Udah makai kami empat lalu ngabas sida Ezra serumah (Diana, Doreen, Alice, Danny, Carol) ba Kpg Tunku. Kira-kira sejam dia, kami pulai ke rumah diri empu.

Pagi hari enam aku lalu nurun ke kelas... Tengah hari aku ke King Centre..ko jaku ka betemu enggau Dr. Chen sebedau ia pulai ke Penang. Enda ga ulih betemu laban pukul 2 aku nyau bisi kelas baru.

Pandak ke cerita, kelas aku abis pukul 10:30 malam lalu ngambi bala sida Ulau, Diana, Doreen enggau Alice ba KEC laban sida enggau sambutan Pra Natal. Pukul 12 baru datai ba rumah.

Pagi hari minggu aku nurun kelas baru tang tumu kami abis sari tu. Aku lalu ngambi Simba ba BDC, berandau enda lama enggau apa - mak ia sebedau naban ke ia pulai ke Matang. Bala ka piknik tang meda ari nyau ka ujan... enda ga nyadi. Malam nya bala sida Ezra mai dinner ba Tokyo Seafood tang kami tiga, aku, Simba enggau Ulau nurun ke SIB Satria Jaya, enggau bala nyambut Pra Natal... Udah abis refreshment ba gereja... kami empat, Pastor Ambrose supper ba Tabuan...

Pagi tadi Ulau tumu-tumu udah tekurung ba bilik laban pintu jai... Laun tudah tuai kerja sari tu. Udah nganjung ia kerja baru sida aunty nganjung aku ke terminal bas... 6 jam baru datai ba Sarikei...

No comments: