Saturday, November 05, 2005

Buah...#2

Agi ingat sari nya aku aku bisi madah pasal bungai buah? Udah aku ngabas kebun ba belakang rumah, enda ingat ke bungai rian lama udah rarah.. nyau udah belanggu rian diatu.

Semina tu aja meh gambar ke bisi diambi aku lemai kemari. Laban nyau udah serpan, pulai kami duai Blackie, takut tesat...hehehe...

Image hosted by Photobucket.com
Bungai nyekak @ pakan... bau ngelu...

Image hosted by Photobucket.com
Tu dikumbai kami semenua buah uchung... Enti udah mansau mirah buah ia...

Image hosted by Photobucket.com
Buah langsat...

Image hosted by Photobucket.com
Blackie...

Image hosted by Photobucket.com
Daun bungkang... dikena kitai manduk lauk-lauk dagin.

5 comments:

hornbill said...

Kasih rabbit nya... enda cukup makai...

DCampbell aka Puteri said...

rindu meda gambar buah ba ditu ... landik nuan ngambi gambar, Grace. :-)

hornbill said...

thank you puteri... nama buah kita ba menua din?

DCampbell aka Puteri said...

kami mina bisi nanam epul, pear, plum, persimmon enggau ahhh .. enda nemu nyepil buah nya, asai iya baka jambu batu ... quince?

hornbill said...

semua buah nya jarang mai aku ka makai... enda nyamai iga... engka laban dah diproses ngambi ka enda jampat jai udah datai di menua ditu.