Saturday, November 12, 2005

Jaku Peransang

Minggu nyin kemari indai aku bisi nusun bup-bup lama aku ba stor. Dia ia tetemu ka bup autograf aku maia aku pom satu suba... maia nya aku belajar ba SM Sains, Miri. Lama aku udah ngiga bup aku tu laban enti suba aku sigi rindu maca jaku perangsang ari bala sida ke Pom 6 ti ditulis ba bup aku tu...

Tu sekeda ari ke ditulis ba autograf aku. Aku enda enda nemu bagi sida ti nulis laban sida semina ngaga signature aja...

Grace, ingat ulih nuan pesan aku. Belajar bebendar maia peluang bisi. Nesal diatu bisi guna tang nesal dudi nadai reti. Ngajih ke nuan mujur sekula lalu datai ngagai sekula ti tinggi. Awak ke maia dudi ari bisi ngiring bansa Iban rebak baru enggai ke jauh tinggal pemansang laban orang. At your age, study should come first. Meanwhile relationship have time to cultivate (bedau maia ia) -DSP Upper Six Form 93, Jalan Gambir, Sibu

Hai Grace... Ingat ke pesan aku di baroh tu :
1. Belajar bebendar
2. Selalu ingat ke Petara
3. Anang gila orang laki - empai maya ia.
Penudi endar, arap ka nuan mujur dalam PMR 1995 ila - MJ, Kapit

Sis Grace!Brother arap ka nuan belajar meh enggau bebendar awak ka enda nesal dudi ari. Pea mega aku arap ka nuan mujur dalam semua pengawa. Jadikan setiap kesilapan sebagai pengajaran seperta kata bidalan Inggeris ini : "An intelligant person learns more about rebuke than a fool learns from being beaten a hundred times". Alway pray to God serta ingat meh ka pesan apai indai nuan. Peda Hebrews 12 : 7-8 - X-KP, Sematan, Lundu

My Dear Sister Grace, nadai orang ulih ngubah pengidup kitai enti enda diri empu lalu anang enda ingat idup kitai semina setaun dua aja tang lebih ari nya. Pemedis pemerinsa enggau pengelelak ti di asai ka ba sekula enda lama enti dibanding ka enggau pengidup dudi ari. Tu siti ari 'invesment' untuk masa depan. Ransing ka ati lebuh maia belajar anang guai ngerunding utai bukai laban kitai udah jauh amai ditinggal ka orang. Selalu bepanggai ba Tuhan dalam semua hal lalu Tuhan deka nunjuk jalai ti lurus ngagai kitai - Rh. Numpang, Batang Ai.

Enti sema kita ngelala tauka kita empu orang ke nulis tu ke aku suba... aku meri terima kasih ke jaku peransang ti diberi kita ngagai aku suba. Aku agi ingat... maia aku agi pom 1 suba... sigi agi mit amat maia nya diau ba menua orang. Enti maia kemisi, aku enda pulai, aku selalu begulai enggau bala sida pom 6 kelebih agi Kak Ipah enggau Kak Jen. Sida selalu mai aku belajar ba kelas sida... nya aku ngelala mayuh agi kawan-kawan seduai ia.

Setaun aja aku begulai enggau sida. Udah STPM sida nadai agi ba sekula. Maia aku ba uni... 6-7 taun udah nya bisi ga aku betemu enggau sida... Apu... nyau dara nuan Grace

Diatu aku enda nemu dini endur sida... Arap ulih betemu enggau sida baru... bro and sis, thanks.

No comments: