Wednesday, November 02, 2005

Pekit Karoke

Nya ya... lemai kemari bisi bala sida tuai rumah datai ngagai kami sebilik, berandau ke ka ngaga pekit karoke ujung taun tu ila.... Aku laban ke ka nurun ke pasar mina ninga mimit aja. Pulai ari pasar baru aku nanya indai aku.

Asai ka ga ati tu enggau orang ngeruh ai... Aku tu sigi enda kala enggau orang pekit karoke... Kala ga suba, maia agi sekula... wakil rumah sukan... bulih lumur 3. Maia ba matrik wakil kelas bulih lumur 2... Hehehehe.... Malu amai tang laban nadai orang bukai... enti enda nganjung wakil kena ukum ko sida penganjur.

Nama lagu ka dibai aku neh? Uji kita meri buah runding kita ngagai aku.... hehehe... Luput bala bakih ninga aku enggau orang pekit karoke tu ila...

4 comments:

gus said...

Wah! Jampat ga nuan muai komen nyelai nya. Heran aku meda mensia, amai cetek pemikiran. Nadai reti ka explore atau understand sebedau nganu urang. Tuyu.
Anang kiruh ka jako jai. Enti nuan biar komen nya dia pun ok gak. Awak ka urang nemu bisi mensia nang sigi jai ati.

Happy holidays hornbill.

hornbill said...

Mayuh orang sut ditu.... kadang-kadang bala kitai empu mantai ke pem-li diri besebut ke utai kamah. Malu meda.... Happy holiday to u too...

hornbill said...

Ila meh aku mai lagu sama enda setuju...

hornbill said...

Nemu aku lagu nya... Ila aku karoke lagu nya ga enti kitai betemu.. hehehe