Thursday, December 01, 2005

Buah Mawang

Udah aku tembu ngaga assignment tadi aku lalu online. Meda-meda blog lalu meri komen ba blog orang bukai. Oh ya... madi aku pulai kemari... rami kami sebilik makai lemai taja pen ka lima iku aja...

Benung aku ngiga gambar ti ka dipansut ke aku ba blog aku tu, datai bini tuai rumah nganjung ka aku buah mawang. Kemari maia ia ngambi paku ikan ba belakang rumah, aku bisi mesan ngasoh ia nganjung ke aku buah mawang... Ia ngasoh aku ngambi ke Tamu terus laban ia bejual din sari tu. Ngalih ari tadi ia telefon ke rumah meda aku lalu bedau datai. Nya aku ngasoh ia nganjung terus agai rumah...

Aku selalu meli ari ia... kasih ke tudah tuai tang enti aku meli seringgit sigi diberi ia mayuh amat buah baka rega RM3. Kemari aku udah madah, meri aku nyampau ke rega seringgit aja... Sigi dianjung ia ke aku rega seringgit tang enggai dibayar... Nya aku enda rindu amai, ko aku ngagai ia tadi. Nadai ngawa nya deh.. ukai selalu aku meri nuan buah mawang, pia ga saut tudah tuai.
Image hosted by Photobucket.com
Nyamai amat buah tu enti digaga ke sambal belacan... mawang mata tu.... bedau mansau.. akai dai..

2 comments:

DCampbell aka Puteri said...

meliur aku meda buah nya, Grace! :(

hornbill said...

udah dijangka aku nya puteri....