Friday, December 23, 2005

Pemutus PMR

Kemari madi aku nanya kemaia aku ka meda pemutus PMR petunggal aku. Laban ti kelalu lelak aku ngasoh ia telefon aja ngagai apai ia empu @ aya aku. Lembau amat aku ka nurun ke sekula petunggal aku nya. 4A, 3B, 1C. Manah meh nya ko aku... enggai ga ka madah enda manah laban tudah sigi kurang mimit. Enti madi aku bulih pemutus bakanya sigi tusah ati apai indai aku ga...

Bala bukai bisi ga 7A, 1B... 7A,1C... 6A 2B... Nama B ko kita? Bahasa Inggeris... Nya ko ati aku din... ari suba aku ngasoh kita belajar Bahasa Inggeris mayuh amat ga alasan bala sida...

Tadi ibu aku nanya bakani ke aliran ti manah diambi petunggal aku pom 4. Aku enda tentu ngasoh ia ngambi aliran sains laban Math Science enggau English ia nadai A siti. Tang ia empu ka ga nguji... nya aku madah... enti nguji anang alang-alang. Tucum aja ga tudah tuai... Aku bisi pengirau ati tang aku meda ia yakin amat enggau diri empu. Nadai ga cara bukai enti tudah tuai ka nguji... asal ka usaha...aku sigi nyukung. Enti buruk belajar sigi nadai jalai ka bulih pemutus peresa ti manah.

2 comments:

GerubiTuai said...

Endun; sigi gaya kitai besekula meh nya. Anang enda meri puji ke manah ngagai tudah iya. Aki Gerubi meri puji nuju iya! Ba peringkat ke tinggi agi ga tudah pangan ngalihka diri enda pia?

Chris Anakapai said...

Amat ko aki gerubi nya. In the future engka sigi bulih utai ke manah agi. Betunggal nuan nya, beri peransang ngagai iya.
Ingat aku suba ke kawan sekelas aku, ya ke dikumbai pengajar baka gari utai, antu, nya ke menyana agi baka urang bukai. Baka ai ti nemu pasang surut, nasib mensia nadai siko kitai nemu bakani gaya ia dudi hari
Chris congratulates your cousin