Friday, December 09, 2005

Buk

Aku ukai orang ti selalu ka nyimpan buk lama-lama. Enda datai 3 bulan sigi digunting aku... macam-macam stlye ka digaga tang pedis ga enti udah kerja tu. Enda tau kelalu iga ngaga buk...

Kadang-kadang enti buruk ka ngadu ke buk, tancang setengah aja... pama meh ulih ngelindung rekung ngambi ka enda celum iga kena panas. Enti kerja buk mesti ditancang...

Ujung taun tu aku ngempat buk aku pandak baru... lelak amat nyaga buk panjai... diatu aku belajar baru, nadai ari ka nyugu buk lama baka suba... ka jimat shampoo meh...

Buk dikempat pandak... mayuh orang madah aku nyau baka nembiak pom 5. Manah meh nya...

6 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Enda milih stail, Grace, udah bajik! :-)

hornbill said...

NYa meh puteri... kitai sigi digaga Petara bajik magang2...

Anonymous said...

1st pic
wah..a successful young women..

2nd pic
look like a hollywood actress..really ha..?

3rd
young & dangerous..a little bit of e-kin cheng there..haha..

hornbill said...

anoymous... thanks....hollywood actress..hehehe...bejaku pen begetar, anang ka belakon...

pengawa maya lepa said...

hehe...aku pan jarang nyimpan buk panjai...rimas!.Tang aku suka meda orang buk panjai..

hornbill said...

encha... rindu buk panjai tang rua shampoo ngau conditioner.