Wednesday, December 14, 2005

Udah 10 taun baru beserara

Dua ari ti udah bisi kaban aku nganjung email ngagai aku. Ia madah ia enggau kaban siku agi ke Kuching ujung minggu tu. Ia bisi madah ka ngetu ba Sarikei suba tang aku pen ke Kuching minggu tu ila. Nya alai aku mai ia betemu ba Kuching aja enti bisi ari. Aku nanya kemaia ia pulai baru laban ujung minggu nadai ari aku ka betemu enggau seduai. Nya ia madah engka pulai ari dua. Bisi ga ati aku ka numpang seduai pulai tang ninga siku nya engka enda nyadi ga enggau laban agi bisi badminton match. Ia bisi ga mai sertai tang aku irau laban ia tu bisi pangan... enda nyamai ga ati.

Aku nganjung sms ngagai ia udah nya madah ke diri enda ulih enggau sida bejalai ke Kuching. Pulai engka ulih aku enggau ko aku... nya pen enti bisi orang bukai enggau. Laban kami duai sigi rapat, aku terus terang enggau ia madah nama kebuah aku enggai enggau ia pulai enti kami duai kediri. Dia ia madah seduai pangan ia udah beserara. Tekenyit aku ninga laban seduai udah kelalu lama bepangan... lebih 10 taun enti aku enda salah. Mayuh udah pemedis, pemerinsa, pengaga disepi seduai ngelama-lama tu.

Aku enda ga sampai ati ka nanya lebih-lebih taja pen ati aku din sengit-sengit ka nemu nama kebuah seduai beserara, sapa dulu mai beserara?

10 taun... puas aku berunding... Munyi ko lagu... anang bepangan kelalu lama... Aku sigi enda teleba pangan lama ia nya. Nya aku mina meri jaku peransang ngagai ia aja. Tambah mega ia ka berengkah kerja taun baru ila... nya aku madah... ila bisi nuan tetemu ke indu ti patut enggau nuan.

6 comments:

Anonymous said...

sinu ku macha tok...reflects on my own experience too...cheer up anyway...

DCampbell aka Puteri said...

Engka udah lejuk meh nya ... kawin enda ga ...

hornbill said...

Anonymous... sinu neh?
Puteri... pelaba aku meh..

pengawa maya lepa said...

laki bini ka udah bepuluh taun jadi pan ulih beserara....
dunia..dunia...

Chris Anakapai said...

ku peram-peram buah mat ku peram-peram
ti udah mansau buah peram diambi urang..

nya meh leka lagu ti kala didinga kitai.

hmm... engka pengerindu seduai sigi naka nya aja. engka sigi ukai tipak tauka pangan ti udah ditetap ka Tuhan.Kitai nadai meh nemu..

Enti sigi udah tetemu ka tipak diri, enda iboh dianti tauka ibun lama... Manah agi jadi. Tang mesti bela sedia ari segi 'physically, mentally & emotionally'.

hornbill said...

encha & chris... takut ngerunding utai ti baka tu...