Saturday, September 17, 2005

Teruska Siti Ari

Tengah ari tadi lebuh aku ka pulai dia aku tepeda ke siti kertas atas mija aku... bisi sajak ditulis ba kertas nya. Sajak ari merdeka ti bulih lumur satu sari nya, ingat kita? Ngelai ti meri sajak tu ngagai aku laban aku bisi minta sarinya. Pagila badu sida ia gawa enggau kami ditu... sinu ga ka meda sida sebuat 9 iku mupuk pagila... Arap kita semua bulih pengawa ti mujur udah tu ila... Pajak ke singkang anang malik ke belakang.

Dani meh
Dani meh
Dani meh anak merdeka
Angkat ari pejam mata nuan
Angkat ari ngigau malam
Angkat semua

Terus ka siti ari
Terus ka siti tuju
Singkang ke kaki nua
Terus...lurus...

Terus ka siti ari
31 hari bulan 8
Kena taun 1957
Anang meri hari nya
Ngagai jari orang
Taja pen
Nyawa ba ujung senapang

Taban ka siti ari siang
Enggai ka di telan malam
Enggai ka tinggal sesingkang

Pagila, lusa, ila...
Teruska hari kemerdekaan
Padah ke diri serumah
Bekangau ke diri selangkau
Bekumbai ke diri seberai
Besada ke diri semenua
Menua tu.... hari tu... dunya tu...
Ungkup kitai
Kitai semua...anak merdeka
Merdeka...merdeka...merdeka...

Dibaca : Elviester David Gaong
Digaga : Ngelai Udin

Siti agi sajak bisi dipansut ke aku ba Iban Bloggers.

2 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Tau di gaga muzik ka sajak nya ... nyegala ga agi ari leka lagu kemaia hari tu!

hornbill said...

Sapa nemu ngaga lagu neh? Manah idea nuan nya...