Tuesday, September 27, 2005

Betemu Baru

Baru pulai ari pasar Serikai aku tadi... service moto aku.... sari nya pancit tayar, tadi enggai idup injin... nemu endar ia orang baru terima...

Nama berita kita wai? Nyau mayuh bala bisi ninggal ke pesan ba messagebox peda aku... Suba mimit endar...

Ari minggu tu tadi maia aku pulai ari Kuching, ngetu ba simpang Sri Aman, merarau. Peda aku siti kedai, nadai orang. Ba sepiak-sepiak mayuh orang peda aku. Terus aku mai kaban aku duduk dia... tambah mega aku sigi enggai enggau orang besekut ba endur bukai... nyamai agi ba endur ke nadai orang. Nyamai ga lauk dia... bisi manuk pansuh, ikan jelawat pansuh, ikan patin pansuh, daun empasa rebus... masuk amat makai tengah ari nya. Rega umbas ia ga... layanan (nginjau jaku Melayu) manah, tucum belama ibu nya meda kami duai kaban aku. Tekenyit ga ia ninga kami duai bejaku Iban ngena slang Pakan... engka meda siku baka gamal indu Cina, siku agi baka gamal Orang Ulu... tang bejaku Iban. Ni enda... indai ke siku bansa Cina, indai ke siku agi bansa Murud.

Nadai mayuh cerita ke sekali tu... lelak amat udah bejalai tadi. Enti bisi ari, ila becerita baru. Mupuk aku...

2 comments:

DCampbell aka Puteri said...

amat, anang enda nyukong, bisnis bala iban!

hornbill said...

Asai ka muka bisnis pansuh jani...