Thursday, September 15, 2005

Cerita minggu tu

Nama berita kita wai? Ni Uncle John tu... enda ngadu ke GIS di? Peda-peda dia meh dini endur hot spot (betul istilah kena aku tu?). Ba Sarawak mayuh diatu pelaba aku laban orang benung nunu. Enda kena ukum nunu umai ditu uncle? Open burning nya... hehehe...

Nadai ga mayuh cerita sari tu tang enggai enda becerita ga enggai ke bala ta lebu ngapa ngabas blog aku tu.

Minggu nyin kemari bala kami sebilik bisi betuggung makai ba rumah panjai. Lauk nadai mayuh tang laban lama enda makai begulai, mayuh asi dijengkau bala peda aku. Aku laban ke selalu makai ba kedai enti maia ari gawa, sekali udah tetemu ke lauk lulun, kenyang amat aku malam nya. Anang ga kita nuju ke lagu Merinsa Belaki Nguai ngagai aku taja aku selalu makai ba kedai... nemu ga aku nyumai lauk... Tau kita nanya Uncle John enti enda pecaya. Sapa selalu nyumai maia kitai ba KK suba uncle?

Ngumbai aku enda nemu nyumai, laban teleba meli asi ba kedai.... nadai jaku nya.

Image hosted by Photobucket.com
Enti enda kala meda tinduh, tu meh ia...

Pagi ari siti aku enggau madi aku pulai... Bala sida ibu aku ba sepiak tumu pagi udah dani nangkal. Ka aku enggau sida nangkal... enda nemu nangkal, muat ai getah pama meh... Ila meh, maia pemisi panjai. Bisi ga side income kena meli baju baru...
Image hosted by Photobucket.com
Baka tu getah kami menua Ulu Serikai... peda kita ga getah orang menua Layar ba baruh tu...
Image hosted by Photobucket.com
Nadai ngacau neh... ila datai ba kilang digaga orang baru meh.... Anang nganu orang Layar au...

Minggu tu tadi bisi ga kaban aku siku meri aku ruti cuan..... selalu aku makai cuan tu maia gawai aja. Lama enda makai nyau tetenguk aku. Bisi resipi kita wai? Orang tunga ke Kakup, Jalai Entabai kin nemu amat ngaga cuan. Sekali aku udah nemuai kin suba, nyau ka setengah tin diabis ke bala kami... Bai pulai pen bisi...
Image hosted by Photobucket.com
Setengah udah dempa...

Naka tu aja ari aku ke sekali tu au. Anang enda ngabas belama neh... mupuk aku.

3 comments:

Chris Anakapai said...

Cuan?? ila meh aku nanya mak aku. Iya nemu ngaga cuan. aku jadi kuli aja.hehehe...tang lelak amai enti begaga ke chuan. sepemanjai ari duduk dedugau ngemata ke cuan...

hornbill said...

Nya meh... aku semina nemu makai aja... enti ka ngaga, enda nemu aku... ngaga diri enda nemu

hornbill said...

Engka amat ga kini neh... tang sapa ti selalu ngasoh kami masu moto ia ujung minggu neh?