Thursday, September 29, 2005

Buya Bepangan Aja _ Paul Erika

Bepangan enggau nuan aku nesal diri
Begulai tua mina masau ari
Nuan bujang dara ti aku anti
Nemu nya nuan udah dulu bebini belaki

Janji semaya tua dulu suba
Deka niki ngena lif niri ke rumah tangga
Tang diatu mina nyadi mimpi
Nya meh ngasuh ati aku beraie…

Chrs :
Sampai ke belaya tua bepangan
Nuan udah ninggal ke aku
Nuan ngasoh ati aku lebu
Semina buya bepangan aja

Nadai meh reti aku ngenang nuan agi
Aku Nuan udah bisi orang ke ganti
Lebu amai aku meri pengerindu
Nemu nya nuan malas aku enggau pemenci

Enti Ubek maca tu mesti ia ketawa ke aku... Kemaia nuan nemu belagu Iban Mang? Pesan nuju Ubek... belajar bebendar dik au... Pulai ke Serikai ila kitai makai mee kampua.

Mayuh amat pengawa ujung minggu tu. Nadai ari ka mindah. Bisi kaban mai ngagai rami makai malam. Enda nemu ia serius ka enda tang sigi nadai ari aku ka nurun. Bisi ga kaban mai raun-raun bejalai...

Taun baru sigi nadai ari aku bejalai ujung minggu agi... Ila meh madah ngagai kita nama kabuah. Ngagai bala ti agi belajar, ba sekula, ba universiti, ba pusat latihan... anang masau ari kita. Belajar bebendar ngambi ka bisi ngemansang ke diri empu.

No comments: