Sunday, September 18, 2005

Menantu Kaya Peturun Raja _ James Jacob Selat

Cukup udah pemalu
Disepi aku oh sulu
Sampai kala ku diludah enggau diburu

Lebuh ku datai nemuai
Ngagai rumah nuan oh ambai
Apai indai nuan keras tetap madah enggai

Puas udah aku nguji
Nguji ka ngambi ati
Tiap kali ku datai ditambit pintu

Nuan tu nadai guna
Pia ko jaku sida
Semina ngundang penusah ke kami aja

chorus
Bakeni cara tua ulih begulai
Ti majak baka tu
Nyau pandak meh jalai
Ti nitih ke peneka ba ati sida
Nyendia duit bejuta
Genap reta tengkira

Cukup berat peminta
Apai indai nuan bujang dara
Ngiga menantu kaya peturun orang pangkat besai raja

Keterubah aku ninga lagu tu suba ari bala nembiak ti ka bendar betempap mija enti belagu. Sida rauh-rauh belagu, aku rauh-rauh ga ngasoh sida badu. Nyau pemuas ti ninga lekat ga chorus lagu tu ba aku. Mayuh bala kaban tekenyit meda aku nyau nemu ninga lagu Iban. Nemu ninga lama udah wai... ari mit tang nemu belagu baru 2-3 taun tu meh. Mayuh agi orang enggau betemu, mayuh agi ga utai ditemu... baka ke ditulis aku ba atas nyin, enti ka idup mesti ka belajar.

Lagu Menantu Kaya Peturun Raja tu lagu orang ti tusah ati laban apai indai pangan ia enggai nerima ia nyadi ke menantu tang rentak muzik ti dikena cukup rancak, ulih dikena bejoget. Manah ga nya... enti kitai tusah ati, anang ga kelalu ninga lagu-lagu frust. Ngasoh tusah ati agi legi.

Kelalu ga apai indai pangan ia nya, betambit pintu, ngeludah... agi bisi bala kitai baka tu diatu kini? Enda setuju ga aku... enti bangat enggai, bejaku manah ga neh... anang enda bebasa ke orang, enda pia?

Ngiga menantu ti meruan sigi betul... tang bejimat ke aya ibu... kelalu ka ngiga menantu kaya peturun raja, anak merinsa legi. Bisi peturun raja kitai? Nadai sepi aku wai... salah lirik nya pelaba aku. Patut tukar ngagai peturun orang pangkat besai, peturun temenggung, peturun pengulu...hehehe...

1 comment:

Unknown said...

Wah! Blog Iban! Aku Iban tang enda nemu nulis Iban. Malu aku.

Steady geng.