Sunday, September 14, 2008

Nembiak Aku Joe Martin

Aku bisi siku nembiak pom satu ti selalu ngemedis ke ati enti maya aku ngajar. Tang udah aku pulai ke bilik guru, aku selalu tucum kediri ngenang utai ke ngasoh kami duai selalu belaya dalam kelas.

Aku nadai gambar nembiak nya. He is quite a cute boy... tang mua selalu pera-pera. Ngeli ia kuning tang mayuh amat jaku. Burit enda ulih duduk jenuh... Enti maca dalam BI, semangat tang mayuh agi ke enda datai leka jaku.

Sari nya bup ia lenyau. Ia ngasoh aku meli ke ia baru. Aku enda meli laban ka mimit agi latihan dalam bup nya bedau digaga ia... aku fotostat aja. Enda datai sejam, nyau belipat-lipat bup ke baru difotostat. Pedis amat ati aku... anu aku amat-amat ia sari nya. Enggau gamal ke pera-pera, ngeli kuning, baju kuning, stokin but di sebut aku. Nya aku madah, ari lima aku ka meda ia beresi.

Ari lima aku nadai betemu enggau kelas sida. Ari satu baru aku betemu... nyau tekenyit aku meda buk ia disugu manah (nyau bisi jambul orang empu), baju ia burak, mua beresi. Asuh aku senyum laban ka meda ngeli ia... rising-rising ia dikumbai aku handsome boy.

Aku irau nya semina sari aja tang guru tingkatan ia madah sigi tiap ari ia sigat belama. Siti aja meh bedau berubah... agi enggai jenuh ba kelas.

5 comments:

Chris Anakapai said...

Hahaha...
yep, sigi rindu meda ulah nembiak...
ni baka ke kumbai ku 'rendah gik IQ ari kera sarkas...', diatu nyau nemu mereti tuck-in baju laban enggai kumbai ku bodo gik ari kera sarkas...hehehe

Mama Doyee said...

Teringat cerita classmate aku suba 'nyewa' bup teks kelas bukai. Sigi manchal wai sanggup mayar RM 2utk buku teks janji enda kena ukum cikgu bediri. Rindu nyadi cikgu neh. Suba bisi nguji minta nadai rezeki meh nya.

chantique79 said...

primary berapa ajar diajar nuan nembiak tok? apooooo cute mai munyi nuan nusi.. aku agik ingat kelia masa agik primary 4. siko nembiak lelaki bernama Jerry birak..(cirit) ba dalam kelas masa kami duduk ba lantai ninga cikgu ngajar..apooooooooo sekelas2 bau tai..nyambak ya..nyau dikangau menyadi tuai ya ke primary 6 datai muai taik ya.. hahahah

Anonymous said...

Kasih tudah moa pera pera! Tang ka ga iya ngemas diri udah ka dilara nuan neh! Heheh.

hornbill said...

Chris... kemari aku ringat agai sida laban enda nulis jawapan ke ditulis aku ba papan tulis nya. Apooo!!! Naka meh pengeringat aku kemari. Ila aku cerita ngau dik...

Mama Doyee.... manah nya enti ka nyewa. Tu anang ke ka nyewa, ka muka bup pen semadi.

Jen... Pom 1 nya Jen... Alu bedau nemu ngitu diri. Ni ke bau kesing agi sida ia.

Puteri... nya meh. Ila aku ngepost gambar ia