Sunday, September 07, 2008

Enggai Jenuh

Laban ke enggai jenuh pagi tadi aku bisi ngadu ke setting ba blog. Sekali aku ka naip post aku ta seruran translate agai Hindi... Kesal ati laban enda nemu maca... Hehehehe...

Aku baru pulai ari Jakar makai mee udang... kaban lama belanja. Ia udah kereja ba Salcra berapa bulan tu udah. Taja ia selalu pulai ke Sarikei tang aku jarang betemu enggau ia. Ia madah ia bisi bulih offer nyadi lecturer ba UiTM Sabah. Bulan Nov ila ia lapor diri. Ia mujuk aku apply kin tang aku agi berunding ga.

Lengka ke cerita kaban aku nya. Kemari Pikachu ta rauh-rauh dalam rumah. Abis tunjuk jari kitai diinsap ia. Nya madi aku ngaga ke ia tusu...

Photobucket
Ia bisi position enti ka nusu

Photobucket
Enda tau dipegai butul tusu ia... baka mesia... kudi ari ko ibu aku meda... heheh

4 comments:

Chris Anakapai said...

dah besai dah pikachu neh..

Lyana said...

hoho! sama enggai jenuh meh tua. aku demalam nukar setting enggi aku, sebaka kaler ruai tua. jadi PC tu baru di configure apaituai ku, lama 'layout page element' aku berulah plus other things ba blog aku including setting tu pan enggai ga nyadi. tu udah di peresa 'lutur', ga ia, arap ke nadai apa nama agilah.
Happy Sunday Grace, apu..cute endar anak miau nuan nya !!

Anonymous said...

Apu, pama endar anak mayau nuan nya nemu megai butul tusu!!

hornbill said...

Chris..besai dah.. makin ngegeh.

Lyana... asal suba sigi celum background aku dah nya tukar mihah laban ka celebrate CNY. Enda ingat ka nukar baru..

Puteri.. tere ga ia megai. Ulih dileka ke kami... hehe