Wednesday, January 02, 2008

Taun 2007

Tu 10 iti utai ti nyadi dalam pengidup aku ba taun 2007 ti tau dikenang diri empu. Kira ke kenangan pahit manis meh tu...

Photobucket
1. Bulih APC...

2. Doktor madah aku bisi mild chronic gastritis... datai ke sari tu agi bendar ngibun pemakai diri...

3. Nurun ke Labuan mai atlet rentas desa. Siku nembiak Pakan bulih pingat emas.

4. Nurun ke Negeri Sembilan mai atlet 4 x 400m. Sekula aku mecah rikod kebangsaan tang bulih gangsa...

finally
5. Konvokesyen Master... nurun kediri laban orang rumah nadai ari..isk isk isk

Photobucket
6. Sari udah konvo terus ngambi Ujian Penilaian Tahap Kecekapan (PTK)... Umum bulih I khusus bulih III... lapa deh...

Photobucket
7. Bulih pemutus peresa PMR menyadi aku...

Photobucket
8. Interview (akai dai...)

Photobucket
9. Rumah panjai bulih lumur satu ba Pertandingan Keceriaan Gerakan Desa Wawasan

Photobucket
10. Nyau ka bisi rumah kediri....

Photobucket
Bala kaban maia sekula ti lama udah enda betemu. Dimut nitih ke laki ia gawa ba Shell Miri. Julia @ manuk ba Betong (benung ngiga orang ngibun anak ia Ian @ menantu aku ila), Pame ba KL enggau laki ia ti gawa nyadi sedadu, Simba ba Kuching tang selalu tama ke babas begulai enggau sida jelu... Aku... mengkang ditu belama... ka mindah lalu nadai bulih.

Nadai dalam gambar... Dott nyadi pengajar ba Marudi, Jack nyadi pengajar ba Tatau, Chemen @ cangkuk nyadi pengajar ba Bakong. Ari 8 iku kami sekaban, 7 iku nyadi pengajar...

6 comments:

Chris Anakapai said...

Selamat Tahun Baru wai...
ka meri tahiah ngagai nuan laban bulih APC n convo master. Pia meh wai, gasak ka dia. U deserve to get it, i have full confidence in u.
oh ya, lalu nda sempat ka meri congrats ngagai adi nuan gak laban pemutus PMR ia ti badas amat. hehe... ila chia ia aiskrim deh...heheh
eh, nuan meli rumah ba Tmn DI ka?macam familiar jak model gambar ya..

hornbill said...

Terima kasih Chris. Ukai senang ka bulih semua nya... Ukai nyamai nurun ke Kuching tiap2 minggu belajar suba. Enti enda keran sigi lama udah badu. Aku meli ba DI meh... kaban nuan model nya

Chris Anakapai said...

Eh, nuan meli jenis baka ni? semi D kah? aku bisi ga planning ka meli ba DI tapi engka apartment. ka ngaga investment. ni nemu bala anak menyadi ku sekula din tauka bisi raun2 ke Kch, at least bisi alai diau. hehe
eh, ka ngaga blogger sarikei meet ka? BBQ ka?

hornbill said...

terrace corner je... blogger meet nya aku on jak... anything call me

Ruis Jugah said...

congratulations for the success! god bless

hornbill said...

tq