Friday, January 18, 2008

Ari Enam Nyin Kemari

Lemai ari lima aku ngacau Mok mai ia ke Sibu. Sekali amat-amat ia call aku madah ke diri ka ke Sibu ari enam. Enti nuan enda enggau Daddy ka enggau aku pagila, ko ia. Laban ia ka drive nadai ga salah aku enggau ia.

Pagi ari enam tumu Mok ngambi aku ba rumah. Aku baru abis mandi ia sigi udah nganti ba mua gate nganu-nganu aku bedau begari... hehehe...

Anang meli utai nadai diguna amat seduai nuan, ko indai aku.

Kami duai nadai bejaku mayuh, ninga aja meh...

Mok : Nya aja pesan mami nuan tadi Mang?
Mang : Auk... Nuan deh?
Mok : Mami ku enda ngasoh tua pulai laun

Sepanjai jalai kami duai berandau... Datai ba Sibu ia ngiga kaban ia dulu laban ka meli baju ke nembiak sida. Sebedau nya kami duai makai dulu ba Mas Corner semak enggau CIMB. Aku makai tang hoon sup... ia laksa special.
Photobucket
Tang hoon soup...

Photobucket
Laksa Sarawak special... RM 5.00 laban bisi undang 4 - 5 iku...

Udah nya seduai ia kaban lalu ngiga kedai ka meli baju. Aku nganti ba moto aja... nguan moto ke di parking ia sebarang aja ba sebelah pasar Sibu.

Udah abis pengawa sekula ia... nya baru kami duai ngaga pendawa diri empu. Ke terubah kami duai makai tengahari ba kedai semak enggau MAS office. Bisi fish curry, yam vegetable basket enggau sup tauhu. Nyau ka enda alah kami duai lauk nya tang ngenang ke rega mar... pupuk kami duai belubah-lubah....

Photobucket
Keladi diguring lalu digaga baka mangkuk endur engkah sayur.

Photobucket
Kari ikan... enda tentu nyamai laban ikan ke di panduk enda tentu fresh

Badu makai kami duai lalu ngagai kedai urut... ka ngurut tapak kaki (reflexology). Enti ke Sibu sigi tu meh pengawa kami duai. Mok tu sigi enda tan diurut orang... ati lekik lekik ketawa. Udah sida tukang urut nya sigi ari menoa China... nadai sida nemu utai ko kami duai... ka tauke ja nemu. Nyau belajar jaku Mandarin kami duai enggau sida dia... asal nemu nyebut geli tauka pedis umbas meh.

Sejam ngurut kaki kami ngagai Wisma Sanyan... Terubah ngagai Aussino. Ko jaku meda aja sekali pansut mai shopping bag dua iti. Mucau mucau kami duai meda barang ke dibeli. Pansut ari Parkson bisi ga utai dibincing... EEE....

Mang : Mok... pukul berapa diatu?
Mok : Pukul...APU!~!!!! Am pulai sebedau mami ku call.

Jampat-jampat kami duai pansut ari Wisma Sanyan. Maya agi ba Sibu sigi takut enti ninga handphone bebunyi. Nyau ka datai ba simpang ke Pakan munyi handphone aku

Mang : Hello
Indai : Dini kita diatu?
Mang : Nyau ka datai
Indai : Auk, nya aja

Kira-kira 5 minit udah nya munyi ka handphone Mok

Mok : Hello mami... kami nyau ka datai tu.
Mami : Dini seduai? Nama laun amat pulai?
Mok : Nemu aja meh enti aku pansut enggau mang sigi laun pulai.
Mami : Ari nyau ka malam.... bla bla bla...
Mok : Okay... bye

Lekik-lekik kami duai ketawa ba moto... Indai kami duai sigi ari suba tusah ati belama enti nemu kami duai ka mindah. Maya agi belajar ba Kuching, jalai agi jai, kami duai mai moto kancil 650 kediri. Ba tengah jalai enti maya rian labuh sigi ngetu meli rian bai pulai ke Kuching. Udah Kancil nya cat gadung... nyau baka sigi buah rian besai benung bejalai asai. Ampuh sigi moto enggau bau buah rian.Ujung taun tu tadi ke KK mai moto. Enggi orang dua ari aja... enti kami duai Mok sampai tiga ari. Ni ke belaya agi ba tengah jalai... Ni ke betengkuk ke pala... Sigi pengawa kami duai tang munyi ko ia... "apa-apa pun ia sigi kawan aku"

No comments: