Sunday, January 20, 2008

Ari Enam Tu Tadi

Ari tiga minggu baru kami bisi Kejohanan Larian Jubli Emas... Nembiak aku bisi 38 iku enggau lalu target kami kira ke 20 iku ngari ke Sarikei serta 10 iku ngari ke Sarawak. Taun dudi kemari 18 iku ngari ke Sarikei lalu 7 iku ngari ke Sarawak raun ke Labuan... Siku ari sida tu bulih pingat emas maya kami ke raun ngagai Labuan nya. Peda tubuh ia mit tang ia balat tan seput serta kuat ari segi psikologi.

Nyadi Larian Jubli Emas tu baru digaga taun tu nganti Merentas Desa. Bisi empat kategori ianya laki 18 enggau 15 serta indu 18 enggau 15 taun ke baruh. Siti kategori tau nganjung siku ngagai 10 iku nembiak. Numbur enam iku ke paling manah dalam team sida nya dikena orang ngira markah berpasukan. Sida tu mega diberi orang perais individu... Minta ampun ke basa ti becampur tu.

Taun nyin kemari indu 15 taun kebaruh kami bulih lumur satu ngagai lumur enam... udah nya baru nyelit sida ari sekula bukai. Ukai ka ngelawa ke diri tang nembiak kami sigi tan amat seput sida... laban tudah ke selalu enggau orang ngema ai getah nanjak bukit, ngesan buah lada...

Photobucket
Sebedau belatih Pengajar S meri jaku peransang seleka dua puluh leka... Nembiak kami tu nyamai dilatih laban sida bangat ninga jaku serta nadai mayuh 'ulah'. Asuh ngena kasut enggai laban sayau ke kasut enggai ke tapa tingkil. Kaki kami tebal cikgu... ko aa... Sayau agi ke kasut ari kaki.

Photobucket
Lari setempat dalam sungai ngambi ke kaki sida kering agi... ko Pengajar MS

Photobucket
Nyau lelak sida tu belanda ba jalai alun 6 - 8 km sari dibai kami belatih ba sungai aja... Sida tu dilatih kami belanda ngelaban arus sungai... Udah nya mandi serta nyemerai ngambika otot sida ulih relax mimit.

Puas mandi kami lalu begiga ke tekuyung panjai enggau pama... lapa deh. Sigi anak orang Iban meh kami tu.

Photobucket
Pulai ari sekula aku nangai rumah Chris nunu sayap manuk. Berita penuh tau dibaca kita ba hornbill.

5 comments:

Anonymous said...

Enti aku nyadi jurulatih tauka murid kita nya cigu, sigi enda aku enggau belatih belanda ba ai deras nya.

Kapa aku nya, sigi kerja ngiga tekuyung enggau ngiga pama aja kerja aku.

Steady anembiak kita belanda ngena kaki ayam, baka aku suba meh nya.

Empidan

hornbill said...

Enti nuan nembiak aku Empidan sigi asuh aku ngiga pama aja meh nuan... Bai belatih aja tang nama enda dianjung aku.

NEmbiak kami sigi steady.. baka cikgu sida ia meh

Indai Dara said...

auk nya baru ya amat stidi kita trining neh alu sempat ngiga tekuyung akai daiiiiii nyu tetenguk amat ka tekuyung sungai kitai di menua din esp tekuyung pasang

Ruis Jugah said...

the wings look nice!

hornbill said...

Andan... mayuh keresik tekuyung nya... hehehe

Wis... Chef Chris sigi nemu nyumai...