Saturday, January 12, 2008

Nadai Pengawa

Bendar udah aku ngiga baju kebaya nyonya tu tang nadai kala bulih ke ngam-ngam. Nya meh tusah amai enti kelalu mit tu..nadai baju cukup. Tancut jeans nya anang ngiga meh... Orang nyamai amat meli baju peda aku. Enggi aku saiz S pen agi gerah. Nya selalu agi meh ngagai children corner enti ka meli gari...hehehe...

Maya bejalai ba Jalan Tunku Abdul Rahman aku tepeda ke baju tu.. Enti bala sida indai ba rumah panjai baju tu dikumbai baju dero. Bisi saiz SS. Nadai ku ngira rega ia ke mar, beli aja.

Datai ba Sarawak nadai meh aku ngena... ka kena ngajar nadai jaku nya. Ngambi ke nembiak enda ningga utai ke diajar ati meda aku aja... (minta puji).

Kemari udah abis ngajar aku ka pulai ke Sarikei. Tama ke bilik meda baju nya digantung aja. Bisi ga ati ka nguji baru. Hehehe... TADA!!!!

Photobucket

Kemaia meh ulih ngena baju tu neh? Rugi ja ku meli aja deh... Suba maya Fred ke China aku mesan meli kain kena ngaga cheongsam... sampai sari tu enda kala dikena. Enti saiz dah betukar ila nadai ulih kena agi.. isk isk...

12 comments:

SIB KingFisher said...

gaga la jampat2...

Anonymous said...

manah amat baju nya. dini nuan meli baju tu?

p/s: fred,jgn ko ketawa sana.

hornbill said...

fred, udah gaga tang enda dikena... bisi ba dalam almari.

Mell... ko minta c fred translate ko suma..ada ba sa bagitau mana sa beli

Chris Anakapai said...

chewah, siap posing baka anak patung ba kedai baju.hehe
lawa amat baju nya deh...
aku dah bisi siti tapi bisi dah meli gak kain dero enggau kain ia sekali.bedau anjung ngagai kedai agi. nti udah tembu ila tua sama2 ngena baju nya ah...nyadi nona..heheh

Anonymous said...

Enda tau belagu org muda sheedu shedang ngena baju dero nya Pengajar.

Kena org bejoget poco-poco baru ngam baju nya.

Kira tipak org maya umur Empidan baru tau ngena baju fesyen nya. Kita ka agi biak nya bedau tau.

Empidan

Anonymous said...

eh Grace enggau Christ, aku nadai baju dero nya, nadai luit meli ia kelalu mar rega nyak. kena kemaia nyak deh, anang ngena nya bbq ari sabtu tuk dahlah.

Chris Anakapai said...

cath, baju dero nya ka kena kami duai grace ngagai majlis nuan..hehe

Indai Dara said...

ti enda dikena anjung kita grace ak ngena hehehe

hornbill said...

cath.. aku simpan kena maya mangkung loceng...

chris... dini nuan meli kain bedau di jahit?

andan... sayau amai aku ke baju tu.

empidan... baju orang indu tu

Anonymous said...

Nganti maia aku mangkung loceng, aukkk pia. eh ngena baju sendat atas baruh seduai nuan ila maia aku mangkung loceng nya baru ngancam ngambi sesi kena berjoget asapai

Anonymous said...

grace,
beli ba jln masjid india...hehe...
cost me rm50 but ba ditu costs more than rm250...cekik darah...

cath,
sendat atas bawah?? pedis ka nyingkang ah... ka bebendar ngansar ke kaki ila..

Ruis Jugah said...

rindu meda orang indu ngena kebaya