Friday, June 24, 2005

Main Lumor

Empai lama tu tadi bisi berapa iko bala bakih aku kena lumor. Gaga amat sida ia peda aku. Ni enda... gaji sebulan mimit agi ari nya.

Aku selalu mansa endur orang meli lumor ba Serikai ditu. Ke selalu agi dipansa aku Toto laban semak enggau SweHon Supermarket lalu ba tisi Toto, bisi siti kedai bup. Selalu meh kia, fotostat, meli pen, meli kertas, meli bup Pegari... maioh agi meh. Enti lelak bediri duduk ga aku ba bangku lalu nyeling-nyeling ngagai kedai Toto. Ukai nama... mayuh orang dikelala aku meli lumor dia... Enti aku duduk dia 10 minit, paling mimit, siku orang dikelala aku. Enda pecaya, tau ga enggau aku bejalai ba pasar Serikai.

Nama kebuah orang ka endar meli lumor neh? Maia aku agi belajar suba, bisi siko bakih aku ka endar meli lumor. Enti ke pasar, ka amat ia mai aku ngagai kedai lumor tang enda ga meli laban malu ke diri indu. Aku nganjong ia ka... meli sigi enda. Enda aku enggau orang bebeli ke lumor. Selalu bala-bala bakih ngumbuk aku meli lumor. Macam-macam meh utai disebut sida... ko jaku... enti orang nya enda kala meli lumor, sekali ia meli mesti kena. Pia ia kini?

Ka nemu nama kebuah aku enda enggau orang meli? Nya sigi siti ari prinsip aku... nama enggai, enggai meh nya... nadai jaku bukai. Ukai aku madah ke diri kelalu alim, anang salah sangka kita. Madah diri alim, legi dalam blog tu, enti maia ringat, pansut jaku jai nyau enda nyamai ga ati kitai legi.

Enti berunding lama-lama bisi ga kebuah bukai aku enda meli lumor. Legi enti aku udah sekali nguji meli, sigi ka nguji kedua, ketiga, keempat.... mayuh kali. Ujung-ujung abis duit aku kena bebeli ke lumor. Enda aku... manah agi kena aku nuci mua aku ba saloon, meli baju, meli enselup Avon, meli kasut tumit tinggi, meli Whiskas ke anak mayau aku 5 iko neh? Kapa enda orang bukai meli lumor... aku enggai ngasoh tauke kedai lumor nya kaya.

Anang enda nyamai ati kita ke kala meli lumor maca tu au? Aku semina mansut ke runding aku empu... ketegal aku enggai meli lumor. Pengidup kitai enda sebaka. Kita engka nadai mayau baka aku... Tadi RM 14.60 + RM 13.60 abis kena aku meli pemakai mayau aku 9 iko. Uduk 2 iko... enti aku pulai sigi nganti aku meli ke seduai ia pau...

Au, nya aja meh kenang aku ke sari tu... ngantuk amai mata tu asai aku.

3 comments:

Anonymous said...

i also never buy no. dont believe it will kena. waste of $ actually. agree with yah.

id rather buy makeups and clothes!

u got 9 mayau? apooooo...mayoh amat

chrissieee

hornbill said...

chrissie... that's what women always think. Ke bendar orang main no nda sedar $ ti udah dikena sebenarnya kurang ari ke ulih sida. My mayau 9 ekor... hehehe...

Chris Anakapai said...

Sida enda nemu sedar that their so-called 'Return of Investment' kelalu mimit or nadai sekali. Imagine spending RM 5 everyday but paling2 pun bulih berapa kali aja dalam setahun.

rugi aja. for me, i'd rather use the $ to get tach gadgets...heheheh