Thursday, June 09, 2005

Jelu Siga

Ehem... pedis aku ka mansut ka idea aku sekali tu laban aku suba belajar pasal jelu siga dalam jaku laut enggau jaku ribai aja. Baka ni tu legi neh? Pajak ka dia meh... enti salah, ngaga diri nemu ajak kita ke maca tu au.

Maia aku belajar ba Unimas suba aku sigi bisi belajar pasal jelu siga. Ditambah agi aku enggau orang ngaga Latihan Industri ba Sabah Wildlife Department, mayuh ga utai dipelajar ka aku. Siti bansa jelu siga ti dikerindu ka aku ianya mayas tauka orang utan. Maia pensyarah aku madah aku dianjong orang ke Sepilok Rehabilitation Centre... nda tinduk aku semalam-malam nya laban cukup gaga.

Baru-baru tu bisi aku maca ba suratkabar, mayas ba Matang Wildlife bisi nyerang dua iko indu maia sida benung bejalai-jalai meda jelu-jelu ba endur nya. Bisi ga ati aku irau... irau ka indu dua iko nya serta irau ka nasib mayas ti nyerang seduai ia.

Maias tu enti ia udah besai sigi ulih nyerang mensia tang selalu ia, sida nyerang enti kitai ngacau sida dulu. Ngambi ka cunto (betul leka jaku aku tu?)... kitai ngemba sida, kitai ngerising ke mua ngagai sida, kitai ngacau anak sida, kitai ngacau pendiau sida enggau mayuh agi meh.

Maia aku nyaga anak maias ba Sepilok suba, nadai kitai ulih nyangka sida ulih nyerang kitai laban sida cukup bepanggai enggau kitai. Asai ke nyaga anak mensia aku suba. Enti ke agi mit endar sigi nusu ngena butul tusu anak mit sida ia. Perangai pen baka perangai anak mit... rindu amat aku meda, megai lalu ngajar sida bejelangkit. Udah besai gamal sigi jai... ka megai pen takut. Kala aku enggau lutor jelu ngaga post moterm siku maias tuai ti mati laban sakit... enggai aku meda mua ia sepanjai-panjai post moterm nya.

Em..ka tinduk aku. Ila aku nyambung baru au...

No comments: