Saturday, February 02, 2008

Pengawa Maya Kemisi

Aku enda nemu sekula kami stat kemisi sari tu... Kumbai aku agi sekula kami ari satu minggu baru. Lapa deh... kelalu rajin kenu ko.. Nyau enda nemu kemaia kami kemisi. Pagi kemari bisi nerima kad ari kaban aku siku... anang enda datai ko ia. Orang mai manah, aku sigi datai enti nadai penanggul. Enti enda ulih aku ngirum hadiah aja.

Aku datai laun mimit laban nadai endur parking... Berapa kali aku meling pasar Sarikei... ngiga endur parking ke semak agi. Nyau 10 minit baru bulih parking. Belanda-landa aku ngena kasut tunjik mai kotak present. Datai ba mua pintu aku meda ipar kaban aku agi tegi-tegi nyambut bala ke datai. Nyau seput-seput aku. Heh...

Aku duduk ba mija kami sekaban. Enda lama udah nya kami berengkah makai. Aku mucau-mucau dalam ati kediri laban ketegal lapar pagi tadi aku makai mee gulung sepinggai besai enggau ngirup ai nyur sigi kira-kira sejam sebedau datai. Ba restauran aku enda entu ulih makai agi... (ngira makai aja.. ehhhh!!!)

Photobucket
Bisi 11 iti lauk dibantai enggau asi... Semina enggau orang nyeput-nyeput mimit aja udah lauk ke-7. Tambah agi mija kami bala ke on diet magang.... Mayuh amai laluh lauk deh. Anang saru meda tin beer nya... Laban kami driving magang, kami semina meda ai nya atas mija. Tambah agi aku sigi landik amat ngirup beer. Sekali nelan nyau baka ngena makeup cinang-cinang mua, dua kali udah begaru-garu gatal. Eeeehhh... kapa aku nya. Manah agi ngirup ai cola.

Photobucket
Tu meh di anti aku belama enti makai ba 'risturin'.... tisu ke wangi serta celap. Enti ka muka mesti ditempap dulu plastik ngambi ke munyi. hahaha... Aku kala di rara madi aku ba Kampung Nelayan KK ketegal ka ngaga bakanya. "Anang, orang KK enda bakanya"

Photobucket
Sebedau pulai aku begambar dulu enggau kaban aku... Aiseh... pama meh ngambi aura-aura orang ke baru nikah... engka tau berampit mimit.

ps : Aku kala enda datai siti wedding suba ukai ketegal enggai tang laban ia bejaku baka tu "enti nuan datai aku meri kad jemputan, enti enda datai enda aku meri"... Apu!!!! Kapa aku datai nya...

8 comments:

Ruis Jugah said...

eyy you, nama hal gambar nn setengah :)

Anonymous said...

Hahah ngelimat ke kad meh nya...Kasih enda nemu reti guna utai, enda ngawa meh wai nitih stail orang gak... Ti kak datai enti enggai meri hadiah gak, enti datai manah agi ulih karaoke...

Anonymous said...

Namahal tiara pengantin nya singit? Pesen kah nya?

hornbill said...

ruis... salah orang ke ngambi gambar nya pelaba aku...

Cath... scan colour nya...

Puteri... enda aku nemu puteri. Enda aku prasan

Anonymous said...

Nama tutup tin beer di mua org baju merah nyin udah dibuka deh.

Kada enda udah mayuh tin beer udah kosong laban udah diirup pengajar. Ia ka di atas meja nya, tin ka penudi, kira nyadi ka pemandang ngambi org ngumbai enda mayuh irup.


Enti udah rampit aura orang kawin, anang enda meri kad ka aku. Nyau tetenguk ka enggau orang ngirup ba restoren.

Empidan

hornbill said...

eee... empidan... enda manah nyangka orang sebarang. Baju mirah nya ukai pengajar nya. Ila enti aku nganjung kad anang ngaga alasan enda datai neh...

Chris Anakapai said...

aku nemu quote sapa nya..mesti lah 'scan colour' BFF nuan.heheh
baru pulai ari Sri Aman.

hornbill said...

Nemu d neh Chris...