Sunday, February 10, 2008

Angpau

Taun tu laban mayuh bala kami sebilik ke udah belaki bebini, mayuh agi ga angpau diberi orang. Nya meh untung agi single tu... arap ke Empidan enda jeles!!!

Photobucket
Aku plan ka meli water filter ngena duit angpau tu. Baka taun ti udah aku selalu ngena angpau kena meli barang ke ulih diingat baka sida mija makai, baju, baju, baju emm... nama agi neh... nyau enda ingat agi tang ke paling enda entu berfaedah dikena aku meli majalah hiburan maya aku agi mit suba.

7 comments:

Anonymous said...

Jeles aku meda angpau nya.Kemaya ka melanja ka angpau nya neh?

Empidan

Anonymous said...

Peh dah dara agi bisi ang pow, pama kami enggau Christ ngaga rombongan enggau nuan sarinya nehh...

Chris Anakapai said...

au ah..kami ka meh ngau lawatan sambil men'gepau' ang pau. haha

hornbill said...

Biasa meh nya... anang jeles...

Anonymous said...

Eh sama laptop tua Acer travelmate hehe

Ruis Jugah said...

nyangkung wai maioh angpao

hornbill said...

Cath.... laptop maia skula suba.. agi ulih dikenyadi ke...

ruis... enda cukup kena meli water filter