Monday, December 31, 2007

Pejalai Pengajar

Enda lama agi sekula baru ga bala nembiak. Bala pengajar bisi ti udah pulai ke sekula laban bisi minggu orientasi ngagai nembiak pom satu enggau darjah satu. Bisi ga nurun miting. Aku empu lalu bedau ngabas sekula laban nadai pengawa aku taun baru tu enda baka taun dudi nyin suba. Nadai diberi orang nyadi guru tingkatan laban jadual aku mayuh serta selalu nadai ba sekula.

Asai ke pandak amat kemisi sekali tu. Berengkah ja pemisi sari nya aku bejalai ngagai Sabah dua minggu. Udah nya pulai ke rumah lalu sakit. Bedau tentu gerai amat aku terebai baru ngulu ke petunggal aku ngabas anak ia ba KL. Datai din sakit baru ga enda tan celap ba Cameron Highland. Berapa kali mutah nepan moto. Aku nadai tentu enggau orang bejalai semina diau ba rumah aja... tinduk ngetat ke diri.

Benung aku shopping ba Tesco telefon indai aku madah ka bisi orang ba Kuching ngiga. Nadai mood agi aku raun ba KL. Pulai ari KL (ngagai Sibu) aku lalu nurun ke Kuching mai moto kediri enggau kaban aku siku. Enda tinduk semalam-malam laban ke irau ati. Udah abis pengawa ba Kuching aku lalu ngagai Batu Lintang Sri Aman ngagai petunggal aku nikah. Apu.... asai ka ngetu aja aku driba laban kelalu ngantuk tang takut ke enda sempat datai. Nyau malam baru aku datai ba Purai, Batu Lintang. Dua kali ngetu nanya orang ba jalai enggai ke lanjur.

Photobucket
Gambar sebedau ngagai gereja... (aku agi ba Kuching maia tu)

Photobucket
Kelalu mayuh orang... baka selebriti ga petunggal aku tu nikah

Semalam-malam nya meh orang rami. Bajik amat ga pentunggal aku malam nya ngena ngepan orang ulu ia. Tang aku nadai begambar laban kelalu lelak. Enti nitih ke ati enggai aku datai tang laban ngenang ke kaban. Bedau agi nyau pengelelak tumu pagi aku digerak indai mai pulai. Aku ngasoh sida pulai dulu laban aku agi ka tinduk tang sida ia enggai meda aku mai moto kediri. Nurun aku kebaruh peda aku ini aku ditinggal ke sida ia enggau aku pulai. Ka pen enggai pulai meh aku jampat-jampat laban ke mai orang tuai. Ko jaku ka ngetu ba Betong ngabas kaban aku siku tang udah mai orang tuai tambah agi mata buntau aku pulai terus ke Sarikei.

Datai di rumah aku nadai mandi kira ke nyau 24 jam.... aku tinduk terus. Kapa aku mandi. Lelak amat. Lemai baru aku mandi (udah lebih 26 jam enda mandi).

Sari tu baru bisi enseput mimit. Sida menyadi aku ke rumah panjai laban orang bisi nyayat ngut pagi tu. Aku enda enggau... legi ngining orang aja makai ngut tunu. Agi batuk tu mayuh amat penti.

Naka tu dulu neh....

2 comments:

Ruis Jugah said...

apoo acih amai dek wai buntau sereta lelak...tinduk meh puas puas deh...tang amat interesting ga adventure nuan nya

hornbill said...

nya meh wis... semadi meh aku tu