Wednesday, December 05, 2007

Bala Majak Mayuh

Enda aku tekenyit meda mayuh amat blog ngena jaku Iban diatu. Suba aku semina muka enggi sida Puteri, Cath, Uchu Keling, Groovytuai, Sebanati... tang diatu, buka enggi siku peda bisi ga link ngagai orang bukai. Nyau seari-ari aku maca blog bala kita ke ba menua serta menua tasik. Diatu kemisi sekula... nadai mayuh pengawa ka digaga.

Aku meri terima kasih ngagai semua kita ti bisi ngaga link ngagai blog Pengajar. Nyadi aku nyau sebening ka ngaga link ngagai blog kita. Enti sema kita ka aku ngaga link... kita meri komen ba post aku tu.

Agi idup agi ngaga blog

Aku nganti Empidan ngaga blog.

4 comments:

Anonymous said...

Kakakaka nadai sempat ngaga blog aku tu Cigu. Semina sempat & rindu maca blog orang aja.

Empidan

hornbill said...

au meh Empidan... Uji asuh staff nuan ngaga blog ke nuan dia

Indai Dara said...

nya meh engai enda engau urang ngeruh ai tu hehehe ngicha ke untak enda betegal laban ti nyu nyadi indai n bini urang full time hehehe ko kitai

hornbill said...

Manah runding nuan nya Andan