Friday, October 17, 2008

Nikah Amee...

Amee tu petunggal sepiak indai aku... terus terang aku madah aku enda nemu nama penuh ia. Laban ia sama pengajar ga, bisi siku pengajar nanya aku "dini alai Cikgu Lau Yeing .... (enda ingat) diatu?" Aku nanya ia baru "ia ke siku ni?" hehehe...

Semua nama sida petunggal aku ke ari sepiak kami semina enda sama ba ujung. Taja ukai diri menyadi tang engka ini aku ngasoh bala aya aku meri nama anak sama magang. Enti indu Lau Yeing... enti laki Lau Ruen..... So kira nama aku tu Lau Yeing Grace la... hehehe.... Nama Fred, Lau Ruen Fredy... keh3x.

Amee tu anak ke empat ari enam iku diri menyadi. Aya aku tukang kayu...ngaga almari, meja (enti ka nempah tau meh). Ibu aku suri rumah aja. Sida semadi semua nyadi pengajar, semina Alung ja ti nyadi engineer, diatu gawa ba 1Borneo. Aku enda tentu rapat iga enggau Amee. Aku rapat agi enggau Afung (nama penuh ia Lau Yeing Hung) laban kami duai selalu dikumbai orang twin..Birthday pen sama semina Afung tuai setaun ari aku. Taja pia, Amee tu bajik ke sida ia semadi peda aku... Lady like agi.

Afung tumu-tumu warning aku anang enda datai makai pengerami nikah Amee laban aku tu sigi selalu bejegau maya kemisi. Tu meh sekeda gambar nikah Amee maya kemisi Raya sari nya. Rindu aku meda pengerami nikah seduai. Simple ja... nadai mayuh protokol. Amee segau-segau ngirit gaun ia bejalai agai mija kawan-kawan. Kehkehkeh... Semina maya meri basa agai bala sida apai indai, aya ibu aja ke kira formal mimit.

Photobucket
Laki ia diperkenalkan agai bala-bala mentua

Photobucket
Hormat... hormat.... hormat...

Photobucket
Peda kita pemesai tucum ipar aku bulih angpow...

Taja Amee enda nemu maca blog aku tu... aku arap ke seduai mujur dalam pengidup seduai ia berumah tangga..

... aku kemaya agi (nemu aku sekeda kita ka nanya bakanya deh...)

2 comments:

Lyana said...

Vive les mariƩs ! Jaku perancis madah ke , 'Long live to the married couple'!

cheers!

Indai Dara said...

amat nya kemaia nuan deh grace?

p/s Yet kirim salam diatu dah bisi blog ia tau nyenguk agai blog ia