Saturday, October 18, 2008

Ngaga IC

Agi ingat aku kala mansut ke blog nembiak siku bulih 8A ba PMR tang nadai surat beranak? Enti surat beranak nadai, IC tentu ga nadai...

Udah aku nemu cerita nembiak nya, aku lalu nanya pengajar siku ti nemu agi kebuah nembiak nya nadai IC. Ia tu mayuh madi, indai ke ngada ke ia udah nadai. Tang aku enda ingat nama kebuah apai ia enda ngaga ke ia surat beranak. Bala madi ia bukai bisi IC magang.

Nyadi ko pengajar siku, ia kala nanya agai Jabatan Pendaftaran ba Sarikei prosedur ngaga surat beranak. Apooo!!! amat rumit sema nadai dokumen. Ari bulan satu suba aku ngambi borang, bulan sepuluh tu tadi baru aku ulih nganjung application form nya ngagai Jabatan Pendaftaran ba Kuching. Tambah agi nembiak nya sigi enda tentu ka kiruh ga. Nyau pengajar ia ti kiruh ke ia... Nya kami duai pengajar nya nyau ka putus asa laban dokumen ke asoh kami bai ia nadai belama-lama.

Diatu kami benung nganti pemendar ari sida JPN. Nyadi ko sida ia, enti nadai penanggul, tiga bulan agi ulih ambi meh dokumen nya ari JPN Sarikei.

1 comment:

Anonymous said...

wow...cikgu yang bertanggung jawab.hahahaha...