Thursday, January 19, 2006

Nama Penyadi Pengidup Aku?

Apu!! Cukup lelak aku berapa minggu tu udah tang aku udah besemaia enggau diri empu ari suba, bakani pen aku lelak aku enda tau nikal baru.. Taun tu mesti diabis nitih ke diatur aku taun nyin kemari. Lelak sigi lelak...

Aku enda nemu nama kebuah aku berapa ari tu selalu berunding sampai tengah tinduk pen aku tedani lalu bendar amat aku ngingat ke jalai pengidup aku. Kadang-kadang nyau stress asai ia tang orang bukai meda aku baka nadai masalah... hehehe...

Okay.. naka tu dulu. Ila betemu baru

5 comments:

daradesa said...

hai..aram bekelala..em aku nemu tugas nuan nya lelak aku pun kala nyadi temporary teacher for 6 month ari awal taun memang lelak apa agi secondary school maioh silibus ka di ambis ka ukai nya aja ngaga kk lemai ari agi program lain agi apa agi enti bisi extra class for exam class-pmr & spm..apu lelak amai asai ya lebih agi enti nyadi form teacher neh..nuan bisi nyadi form teacher ka??
k this is my add http://missnny2006.blogspot.com abas meh blog aku wai..

Chris Anakapai said...

Hmmm...U can do it Grace. Nuan sigi deka belanda naka penegar nuju adan. Keep it up.

"When I feel down, God will lift me up" --- Chicken soup for the grandparents soul

Anonymous said...

update Grace update. kasih kaban lelak amat, uji kitu neh enggau kami duai Christ lepak muai stress, anang tak begulai enggau mayau aja-aja hehe, assalamualaikum ngagai Catherine Maie and shalom nagai Jati semalat pengantin baru.

dellyne said...

kumbai aku siko aja lelak..
paduhal bisi gak org lebih agik ngasai pengelelak.

sabar aja meh sist. & Take Care

hornbill said...

terima kasih ke sukung bala kita