Tuesday, October 11, 2005

Nugal...

Laban ke udah enggau orang makai pansuh lauk orang nugal ari lima sari nya, enda nyamai ga enti enda enggau orang nugal. Aku nurun laun mimit pagi ari enam nya laban udah lelak driba ari lima pulai ari Pakan. Tambah agi indai aku mesan ngasoh aku masu gari dulu.

Sida indai tuai bumai bukit enda jauh ari rumah panjai. Nama reti nugal kini? Enti bumai bukit, nugal... enti bumai paya, betambak... reti nya nanam padi meh. Nugal tu ngena leka padi, betambak ngena anak padi ti udah ditanam dulu.

Image hosted by Photobucket.com
Leka padi dicampur enggau baja ngambi ka jampat agi nyumbuk...

Image hosted by Photobucket.com
Seluk tu endur orang nyimpan leka padi... Aku laban enda mai seluk, ngenggam aja meh...

Image hosted by Photobucket.com
Tugal digaga ari kayu... enda tau ngena besi... (enda nemu nama kebuah)

Image hosted by Photobucket.com
Ibu aku benung menih...

Image hosted by Photobucket.com
Baka tu meh leka padi ti udah ditanam....

Image hosted by Photobucket.com
Sida ke laki nugal...

Image hosted by Photobucket.com
Umai bukit...

Image hosted by Photobucket.com
Penulis enggau Blackie....

Image hosted by Photobucket.com
Sapa orang nya?

Image hosted by Photobucket.com
Laban takut ke diri laun, enggai ke enda ampit enggau orang nugal, moto di'parking' aku sebarang. Lapa deh... nyau lekat....

4 comments:

hornbill said...

Anang jilis wai...

Uchu Keling said...

lapa penulis nya tak enda ayan abis deh?

hornbill said...

Penulis low profile....

Unknown said...

uji ngaga programe"aram nugal".maya musim nugal sapa lengau pengawa nyak enggau nugal.sama2 untung.