Sunday, October 09, 2005

Manduk Pansuh

Lemai ari lima sari nya aku pulai ke rumah panjai, ngabas ini aku. Udah dua minggu nadai pulai. Minggu keterubah aku ke Kuching, minggu nyin kemari aku enda pulai ari Pakan laban mayuh amat pengawa. Ko jaku enda lama aja laban sida B bisi sekula ari enam. Datai din nemu sida indai tuai bisi nyayat jani, lauk orang nugal. Indai tuai enda ngasoh pulai, betugung makai ko ia.

Enda lama udah aku datai, Indai Ugak (isan indai tuai) pen datai ga. Kami duai Ia lalu ngadu ke jani ti udah dibela...

Image hosted by Photobucket.com
Peruk dagin enggau garam, MSG (micing) enggau daun bungkang pengumbas asai ia.

Image hosted by Photobucket.com
Udah nya... tepu dagin tadi ngagai ruas. Anang kelalu penuh enggai ke melumpa legi. Tensang mua ruas ngena daun pisang.

Image hosted by Photobucket.com
Tunu ruas ba api... peda manah ka enggai ruas kita angus...

Udah mansau, empa meh... Minta ampun, nadai gambar pansuh udah mansau laban maia nya kelalu lapar, nadai ari ka ngambi gambar.

4 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Apu, tengok meda nya! :-(

hornbill said...

Nyamai amat nya wai... hehehe

Anonymous said...

Puteri.......manah amai nama nuan........kati tu anak iban pia.........enti tenguk pulai ke manua wai........enggau urang nugal......anang semina nenu madah "kasih sida indai panas nugal"..........tulung meh balai indai kitai wai.........bye..anang ringat ..........enti agi dara tau ga bekalala........

hornbill said...

ka bekelala ba ditu seduai nuan puteri? Tau meh...