Thursday, June 05, 2008

Penatai Puteri

Tengahari ari dua aku tekenyit ninga Cuthess madah Puteri bisi ba rumah ia. Aku sms ngagai Cuthess ngasoh ia ngabang pagi nya. Ninga Puteri bisi ba rumah ia, aku lalu ngasoh sida ngetu ba rumah aku laban sigi dipansa. Bisi ga ati aku kesal mimit laban ke enda kala betemu enggau sida ia... semina betemu online.

Gaga amai ati aku betemu enggau sida sebilik. Aku selalu imagine Puteri tu tinggi serta besai (ukai gemu..besai) tang aku tekenyit mimit meda kami duai ia nyau ka sama saiz... hehehe. Udah aku nemu umur ia ke amai.... hmmmm.... nda ku nyangka neh.... hehehe...

Photobucket

Ngelama tu meda gambar sida Duncan, Denice enggau Doug aja.... Rindu amai aku ngacau seduai Duncan enggau Denice. Lebih-lebih agi Duncan ka amai bejaku. Denice tu malu-malu mimit... Doug pen pia mega... pejaku amai semina aku meh kadang-kadang enda nangkap utai ke disebut tudah tuai. Puteri meh nyadi tukang translate... hehehe...

Photobucket

6 comments:

-f-l-o- said...

Wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Nama ta lain amat gamal Puteri & family nya banding enggau gambar iya ba blog ngelama tu.

Kamera puteri add 5kg extra kot? Hehe, just kidding.

In other words, I'm sure she is actually lovelier than she appears in the photos.

Anonymous said...

Flo, yes she is, same size with me, i mean my height haha.

Chris Anakapai said...

hahah,
aku rasa aku la giant mun kitai semua begulai..muahaha

Mizz Coki said...

astaga...
nama kerusi rumah tua sebaka dekkkkk pengajar? hahahahahah... masuk blog ku baru nuan meda. waakakakkaka...

wah wah, blogger glemer, Puteri bc ngusong kita neh?? cute mat gamal denice suai duncan dia.... i like the last pic.. white rajah diapit 2 kumang bidadari Iban ahahahhaha...

hornbill said...

flo... aku setuju enggau nuan..kamera ia nambah 5kg

cath... bakanya nuan ila.. menten je.

Chris... salah... sula... heheheh (mati aku sula meda tu)

Cokelet... sama ka? biar jak.... sehati sejiwa la katakan..hehehe...

Anonymous said...

Ooii, laun nyenguk kitu!! Internet connection ditu baka pengelubah tekura!!

Senga idung ninga kita berandau pasal saiz aku! Mesai Cuthess nya meh aku kelia! Nah, sapa kita nemu umur aku tu ngenuai indai kita?! Heheh!

Grace, bisi enda nangkap utai ka disebut Doug nuan pia? Heheh.

Eh, bulan lapan tu ila kitai betemu baru ba Sibu, neh!