Tuesday, May 30, 2006

Ngabas Pendam Niang Aki

Pagi 30 hb sigi ari kami serumah ngabas pendam. Aku nadai kala enda enggau sekumbang aku bisi ba menua. Ukai selalu... sekali aja setaun. Ukai enggai ngabas selalu tang kitai bela nemu, pendam kitai Iban sigi jarang ba tisi jalai... din... jauh ba dalam babas... sapa berani kediri...

Datai ba pendam meda langkau niang aki nyau ditinggang kayu. Em... sida aki sebilik enda tau disemin... Enda nemu nama pemali... Nya alai pendam tudah tuai digaga baka nya aja.

Photobucket - Video and Image Hosting
Aku benung possing ba langkau niang aki udah abis meresi ke pendam ia.

Aki sepiak indai aku tu nadai kena 30 aribulan 10 1993, sari sebedau aku pulai ke menua. Nadai sempat aku betemu enggau tudah tuai. Ia nadai maia tinduk...

Photobucket - Video and Image Hosting
Lelak amai ngeracun... hehehe...

Photobucket - Video and Image Hosting
Nadai pengawa, ngambi gambar aja...Daun tu tumbuh ba tiang langkau niang aki.

Ni bala kita bukai, udah ngabas pendam kita? Enti bedau tau ngabas diatu... Anang enda ingat ke orang ti udah ninggal ke kitai...

Mupuk aku...

6 comments:

Borneoguy.com said...

steady cigu ... aku tok umur aku tok bedau kala ngeracun, mantap n ngena brushcutter kala la ...

hornbill said...

apu... nyamai agi ngema tong racun... hehehe

Desmond Douglas Jerukan said...

Nyelai endar gambar nya...nemu blurr gambar nuna :)

Desmond Douglas Jerukan said...

Selamat Gawai :)

hornbill said...

Nadai cikgu takut celum deh....

DCampbell aka Puteri said...

amat ga, lapa moa cigu di gaga kabur? Gamal ngemanah nya awak ka dipeda org neh .. heheh.